Montag, 5. August 2013

گراميداشت شهيدان قتل عام ۳۰هزار تن از زندانيان سرفراز مجاهد و مبارز ايران در ساختمان ريبورن، در مجلس نمايندگان آمريکا

محکوميت فرمان خمينی برای نسل کشی مجاهدين و جنايت بزرگ عليه بشريت در سال67
روز پنجشنبه، 10مرداد 1392 نمايشگاهی در ساختمان ريبورن، در مجلس نمايندگان آمريکا، به منظور گراميداشت شهيدان قتل عام 30هزار تن از زندانيان سرفراز مجاهد و مبارز ايران، در بيست وپنجمين سالگرد اين جنايت بزرگ به دست رژيم ضدبشری آخوندی برگزار گرديد.
نمايندگان کنگره آمريکا، خانم ايلييانا رزلهتينن، رئيس زيرکميته خاورميانه و شمال آفريقا در کميته امور خارجی مجلس نمايندگان، آقای تام کاتون، جمهوريخواه از ايالت آرکانزاس و عضو کميته خارجی و نيز نماينده ويليام ليسی کلی، دموکرات از ميسوری، از زمره بازديد کنندگان از نمايشگاه بودند.
گروهی از مشاوران نمايندگان کنگره آمريکا، شخصيتهای حقوق بشری و مذهبی و نيز اعضای جوامع ايرانی مقيم آمريکا از ايالات مختلف نيز در اين نمايشگاه شرکت کردند.
در اين نمايشگاه، پوسترهای بزرگی حاوی تصاوير شماری از قربانيان اين جنايت هولناک و ضدبشری، گورهای دستجمعی از جمله گورستان خاوران، و نيز تصاوير شماری از قربانيان به نمايش گذاشته شده بود. يک ويدئو و يک اسلايد شو نيز حاوی توضيحاتی پيرامون يک از بارزترين مصاديق نسل کشی و جنايت عليه بشريت بود.

رزلهتينن، رئيس زيرکميته خاورميانه و شمال آفريقا: اگر فجايع سال 67 محکوم نشوند در آينده نيز رخ خواهند داد
خانم رزلهتينن در بخشی از سخنان خود در اين برنامه از جمله گفت: «من خيلی خوشوقتم که امروز با شما هستم، هر چند واژه خوشوقت، واژه مناسبی نيست زيرا اين به طور واقعی يک نمايشگاه از يک تراژدی وخيم است، تراژدی که کماکان هر روز در ايران در حال رخ دادن است زيرا اين کشور زير سلطه خامنه ای قرار دارد که هر چيزی را در کشور رخ می دهد کنترل می کند. اين تصاوير قربانيان بيگناه اين رژيم مستبد برای ما يادآور اين است که هر چند اين قتل عام در زمان مشخصی صورت گرفته که طی آن 30هزار نفر کشته شدند، اين جنايات کماکان ادامه دارد زيرا ما کمپ ليبرتی را در عراق داريم، جايی که ساکنان آن از حفاظتی که دولت عراق و دولت آمريکا قول دادند به آنها بدهند، برخوردار نيستند.
لذا، اين نمايشگاه يادآوری می کند که تراژديها ادامه دارند و چيزی مربوط به گذشته نيست. هر چند ما بايد هميشه به گذشته توجه داشته باشيم. زيرا اگر اين فجايع محکوم نشوند، در آينده نيز رخ خواهند داد. لذا، من خيلی تحت تأثير قرار گرفتم که به اين جا آمدم و اين نمايشگاه تصاوير بيگناهان را ببينم. کسانی که جان خودش را در راه مبارزه برای آزادی و دموکراسی از دست دادند و ساکنان کمپ ليبرتی به مبارزه خودشان ادامه می دهند، لذا من به شما به خاطر شجاعتتان درود می فرستم. اين نمايشگاه به همه ما يادآوری می کند که حيات و آزادی و دموکراسی تا چه اندازه ارزشمند هستند. لذا، از شما به خاطر نبرد شجاعانه تان در دفاع از اين اصول والا و اين يادآوری حزن انگيز که چرا اين نبرد همواره مهم است، تشکر می کنم».

تام کاتون، نماينده کنگره آمريکا: مضحکه انتخاباتی رژيم برای فريب غرب است
تام کاتون در قسمتی از سخنرانی خود با اشاره به تحريمهای جديد عليه رژيم ايران گفت: «ديروز در اجلاس کنگره، ما يک قانون تجديد تحريمها را عليه رژيم ايران به تصويب رسانديم. برخی در کنگره، در آمريکا فراخوانهايی می دادند که ما کمی فرصت بدهيم و اين قطعنامه را به رأی نگذاريم زيرا حسن روحانی به عنوان رئيس جمهور انتخاب شده است. من می گويم گزينش و نه انتخابات زيرا در رژيم ايران، دموکراسی يک مضحکه است و آنها يک مضحکه انتخاباتی داشتند که توسط آخوندها فيلتر شد تا فقط به کانديداهای حامی رژيم اجازه رقابت بدهند. آنها رسانه ها را سانسور کردند. آنها مخالفان رژيم را سرکوب کردند. اين صرفاً يک تلاش برای فريب دادن مردم در کشورهای غربی است که قابل فريب دادن هستند و نسبت به ماهيت اين رژيم هيچ اشرافی ندارند. يعنی يک استبداد مذهبی خودکامه که به هر کاری برای سرکوب حقوق مردم خود دست می زند و تا شکنجه و قتل آنها پيش می رود و تلاش می کند انهدام مشابهی را در خاورميانه و ساير نقاط جهان دامن بزند».