Mittwoch, 25. April 2012

 فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت روزجهانی کارگر

«هفته اعتراض و اعتصاب و تظاهرات ضدحکومتی»
 به مناسبت روز جهانی کارگر
فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران
کارگران آگاه و آزاده  ایران
زحمتکشان به ستوه آمده میهن،
هموطنان عزیز،
امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی کارگر می رویم که در اثر سیاستهای ضد خلقی دیکتاتوری آخوندها، کارگران و زحمتکشان و اقشار محروم جامعه  ایران با  فشارهای طاقت فرسای معیشتی رو به رو هستند.
بار سنگین تورم ۵۰ درصدی، عوارض طرح ضدمردمی حذف یارانه ها، پیامد های سقوط ارز و کاهش قدرت خرید، بر دوش اقشار زحمتکش و محروم کشور سنگینی می کند.
تعطیلی مستمرکارخانه و صنایع پرسابقه ایران مانند نساجی، اخراجهای ظالمانه و بیکارشدن بیش از یک میلیون و۳۰۰هزار شاغل طی یک سال گذشته، کارگران و خانواده های شریف آنها را در گرداب فقر و محرومیت فرو برده است.
درمقابل، منابع ثروت ملی و ثمره کار و زحمت کارگران توسط هزارفامیل غارتگر آخوندی به یغما می رود و یک نمونه آن اختلاس سه هزار میلیاردی است که به اعتراف خود آخوندها درتاریخ سابقه ندارد.
سلطه سپاه پاسداران و لایت فقیه بر شاهرگهای اقتصاد و بازرگانی و تمرکز بخش عمده نقدیندگی در دست چپاولگران و رانتخوارن حکومتی که ثروتهای باد آورده می‌اندوزند، شکاف وحشتناک طبقاتی و وضعیت انفجاری جامعه را روز به روز تشدید می کند.
 بعداز سه دهه حکومت سراپا  فساد و چپاول آخوندها، دعاوی خمینی دجال که رژیمش را امید مستضعفان مینامید، و یاوه های گماشته هزارتیر خامنه ای که مدعی آوردن درآمد نفت به سفره مردم بود ولی نان سفره مردم را هم دزدید، فقط شعله های خشم مردم ایران به ویژه زحمتکشان ومحرومان غارت شده و خیانت شده را تیزتر می کند.
در برابر وضعیت انفجاری جامعه و در وحشت ازسقوط محتوم،آخوندهای حاکم راهی جز تشدید سرکوب قرون وسطایی واعدامها برای ارعاب عمومی و دستیابی به بمب اتمی و سیاست صدور تروریسم وارتجاع به ویژه بلعیدن عراق نمی یابند و درهمین راستا و با تمام قوا به ازمیان برداشتن نیروی اصلی مخالف رژیم یعنی مجاهدان اشرف کمر بسته اند. زیرا همین نیروی انقلابی و مردمی است که سیاستهای ضدایرانی و ضد انسانی رژیم را به شکست کشانده و برای خامنه ای همان سرنوشت مبارک و بن علی، قذافی و بشاراسد را رقم زده است.
کارگران آزاده ایران،
محرومان وستمدیدگان وجوانان انقلابی ایران،
خامنه ای بقای رژیمش را در گرو سرکوب و ارعاب جامعه ایران، سرمایه گذاری روی بمب اتمی و توطئه چینی برای ازمیان برداشتن مجاهدان اشرف، می بیند و برای  حفظ رژیم بشار اسد و جلوگیری از فرو ریختن عمق استراتژیک رژیم در منطقه، تا فرق سر در باتلاق جنایت و کشتار درسوریه فرورفته است.
پاسخ قاطع انقلابی به سیاستهای جنایتکارانه خامنه ای، این است که با شعار اشرف نشان مرگ براصل ولایت فقیه،به پاخیزید.
به پاخیزید و پرده های فریب و خیانت باندهای ریزشی رژیم را که به خاطر سرسپردگی به نظام ولایت فقیه و قانون اساسی آن شعار ننگین بی هزینگی سرمیدهند و مروج سکوت و بی عملی هستند، درهم بشکنید.
پایداری و فدای حداکثر و راه ورسم مجاهدان اشرف الگو و چراغ راهنمایی است که نیرنگها وتوطئه های سرکوبگرنه دشمن را درهم می شکند و تلاشهای خامنه ای برای دستیابی به سلاح اتمی و بلعیدن عراق را به طنابی برگردن دیکتاتوری تبدیل می‌کند.
تجارب همه انقلابها و از جمله تجربه پیشِ رو و جاری مردم قهرمان سوریه، این درس همیشگی تاریخ را تکرار و تأکید میکند که «حق» گرفتنی  است و گوهر سرخ فام آزادی در همه جا با فدای بیکران و با رزم بی امان به دست آمده است.
سازمان مجاهدین خلق ایران در این مسیر تمامی جوانان انقلابی و کارگران آگاه و آزاده ایران را که در سال گذشته به رغم سرکوب حکومتی صدها حرکت اعتراضی و اعتصاب را سازمان دادند، به برگزاری «هفته اعتراض و اعتصاب و تظاهرات ضد حکومتی»به مناسبت روزجهانی کارگر فرامی خواند.
به‌پا خیزید و شعله اعتصابها و تظاهرات ضد حکومتی را در همه جا برافروزید.
شعار های مرگ بردیکتاتور، مرگ بر اصل ولایت فقیه، و مرگ بر خامنه ای را که خواست مبرم عموم مردم ایران برای رهایی ازستم آخوندی است، بر در و دیوار بنویسید و درهر فرصتی طنین افکن کنید.
به‌پا خیزند و مراسم روز جهانی کارگر را با به تظاهرات ضد حکومتی تبدیل کنید.
در سرنگونی رژیم فرتوت ولایت فقیه و درپیروزی مردم و رهایی کارگران و زحمتکشان ایران تردیدی نیست.
نصر من الله و فتح قریب  مرگ براین رژیم مردم فریب
سلام بر خلق، سلام بر آزادی، درود بر رجوی
سازمان مجاهدین خلق ایران
۳ اردیبهشت۱۳۹۱