Montag, 8. Oktober 2012

پاسدار قاسمی: «به خدا قسم کوتاه بياييم، له مان می کنند»

يک سرکرده سابق سپاه و يکی از گردانندگان باندهای چماق دار خامنه ای تحت عنوان انصار حزب الله، در مورد شرايط کنونی رژيم گفت: «از چند هفته پيش اعلان جنگ کردند و جنگ با ما را کليد زدند. نظام به اين بزرگی را با مرغ زير سؤال بردند. اميدوارم دشمن نشنود اما ما را مسخره می کنند و می گويند شما مرغ را نمی توانيد مديريت کنيد. دوباره انتخابات شد و دوباره
می خواهند کمرمان را بشکنند.
وی فاش ساخت که در جريان قيام سراسری سه سال پيش شماری از نمايندگان مجلس طی نامه يی به خامنه ای از وی خواستند که جام زهر بنوشد.
پاسدار سعيد قاسمی گفت: فتنه 88 کمرشکن بود. مدلی بود که آن را تجربه نکرده بوديم. در مجلس هم عده يی به حضرت آقا نامه نوشتند و گفتند که جام زهر را بنوش اما صدا از کسی درنيآمد جز اين که حاجی بخشی جلوی مجلس رفت و گفت اگر به آقا جام زهر بدهی، مجلس را به توپ می بندم.
پاسدار قاسمی، خطاب به احمدی نژاد، گفت:
«حاج محمود اگر اين حرفها را به جنابعالی نگوييم و دير اقدام کنيم ممکن است کار به جاهايی برسد که مثل گذشته با بچه حزب الهی ها در خيابان حاضر شويم و بحران را جمع کنيم».
وی با يادآوری کابوس عمليات کبير فروغ جاويدان، وحشت زده اضافه کرد «وقتی قطعنامه را پذيرفتيم می دانی دشمن تا کجا آمد؟ تا جايی که در 8سال جنگ نيامده بود. تا دهلران، سرپل ذهاب آمد تا اين که به اسلام آباد و تنگه چهار زبر آمد به خدا قسم کوتاه بياييم، له مان می کنند».