Dienstag, 9. Oktober 2012

وحشت ديکتاتوری آخوندی از همبستگی مجاهدين خلق ايران و ارتش آزادی سوريه

خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر (12مهر۱۳۹۱) :
مجاهدين در آستانه پيوستن به گروه های مسلح در سوريه:
منابع وابسته به گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه از درخواست اعضای مجاهدين برای پيوستن به اين گروه مسلح ضد سوری و بررسی درخواست آنها خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه عربی پرس، ”بسام الداد“ مشاور سياسی گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه با اشاره به درخواست مجاهدين برای پيوستن به آن، از بررسی اين درخواست خبر داد.
وی افزود: ارتش آزاد در حال بررسی درخواست مجاهدين است و تمايل دارد از تجربيات رزمی اين سازمان استفاده کند.
اين عضو گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه گفت: پيوستن آنها بدون سلاح به نوبه خود حمايت محسوب می شود به ويژه اين که آنها جنگجويانی خبره هستند و تجربه برخورد با شيوه های سپاه پاسداران ايران را دارند!

همزمان برخی منابع عربی از جمله شبکه حنين در اين باره نوشتند:
مشاور سياسی ارتش آزاد سوريه، بسام الداده گفت فرماندهی ارتش آزاد در حال حاضر درخواستی از سازمان ”مجاهدين خلق“ بزرگترين و فعالترين جنبش اپوزيسيون ايران برای احداث يک قرارگاه دائمی در مرز سوريه و لبنان برای مقابله با رزمندگان حزب الله لبنان و سپاه پاسداران ايران، دريافت کرده است. وی اشاره کرد که رهبران و گردانهای ارتش با يکديگر در حال بررسی درخواست هستند و گرايشی برای موافقت برای استفاده از توانمنديهای رزمی آنان وجود دارد.
الداده بعيد دانست که تمامی رزمندگان اين سازمان که تعدادشان بر اساس گزارشات مطبوعاتی شش هزار و صد نفر است در صورت موافقت گردانها به اين پيشنهاد، بپيوندند، ضمن اين که وی پيوستنشان با سلاحهايشان را نيز بعيد دانست. وی در گزارشی که خبرگزاری آناضول ترکيه مخابره کرد اشاره کرد که پيوستن آنان بدون سلاح، يک پشتيبانی برای گردانها محسوب می شود چرا که از درجه بالايی از توانمندی برخوردار هستند و و در برخورد با شيوه های پاسداران انقلاب ايران خبره هستند.
وی اشاره کرد که بعيد نمی داند که پيشنهادی که اين سازمان داده است از سوی ايالات متحده آمريکا نيز موافقت شده باشد که چند روز قبل رسماً اين سازمان را از ليست سازمانهای تروريستی حذف کرد. ضمن اين که اغلب رزمندگان ”مجاهدخلق“ در حال حاضر در قرارگاه ليبرتی در عراق ساکن هستند که يک پايگاه آمريکايی سابق بوده است.
اين سازمان در سال ۱۹۶۵ توسط روشنفکران و آکادميسينهای ايرانی به هدف سرنگونی رژيم شاه ايران تأسيس شد و بعد از سرنگونی شاه بين اين سازمان و رژيم جديد ايران اختلاف افتاد که دو سال و نيم بعد از انقلاب به حد کشت و کشتار بين طرفين رسيد که اين منازعه تا کنون ادامه دارد.