Donnerstag, 1. November 2012

ابراز وحشت خامنه اي از لغو برچسب تروريستي

نگران از جنگ قدرت فزاينده درون رژيم و زير علامت سؤال رفتن موقعيت خود.
و با اشاره به احمدي نژاد گفت: هركس اختلافها را به ميان مردم بكشاند به كشور خيانت كرده است
خامنه اي، رهبر رژيم آخوندي، پس از پنج هفته سكوت، خشم و سرخوردگي خود را از لغو برچسب تروريستي عليه مجاهدين ابراز كرد. وي كه براي گروهي از پاسداران و بسيجيان تحت عنوان دانشجو و دانش آموز سخنراني مي‌كرد، در حالي كه آشكارا از تأثيرات عميق خروج نام مجاهدين از ليست تروريستي در ميان نيروهاي رژيم وحشت داشت گفت: «يکي از ارزشهاي مورد ادعاي دولت آمريکا، مبارزه با تروريسم است اما اين اصل اکنون به جايي رسيده است که دولت آمريکا با تروريستها هم‌پيمان مي‌شود و حتي گروه تروريستي منافقين را مورد حمايت خود قرار مي‌دهد و از ليست به‌اصطلاح سياه خارج مي‌کند».
خامنه اي كه نمي توانست نگراني خود را از بالا گرفتن جنگ قدرت در درون رژيم، كه به‌روشني موقعيت او را در درون رژيم زير علامت سؤال برده است، پنهان كند، گفت: «يکي از موارد مضرّ، اختلاف ميان مسئولان و بدتر از آن کشاندن اختلاف به ميان مردم است... من به مسئولان و رؤساي قوا هشدار مي‌دهم مراقب باشند و اختلافات را به ميان مردم نکشانند». وي با اشاره آشكار به پاسدار احمدي نژاد، رئيس جمهور نظام آخوندي، گفت: «نامه نگاريهاي اخير و مطالب آن به هيچ وجه موضوع مهمي نيست اما اين اختلاف نظرها نبايد به ميان مردم کشانده و دست مايه يي براي جنجال و هياهوي رسانه هاي بيگانه و دشمنان شود.... تحريک احساسات مردم در جهت ايجاد اختلاف خيانت به کشور است». خامنه اي كه از بالاگرفتن خيزشهاي اجتماعي همزمان با انتخابات وحشت داشت گفت: «از امروز تا روز انتخابات، هرکسي که بخواهد اختلاف ها را به ميان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند،‌ قطعاً به کشور خيانت کرده است».
خامنه اي كه به مناسبت سالروز اشغال سفارت آمريكا و به گروگان گرفتن ديپلوماتهاي آن صحبت مي‌كرد تسخير سفارت آمريكا در سيزدهم آبان سال 1358 را شکستي براي آمريکا توصيف كرد و گفت: «سلسله شکستهاي آمريکا از آن زمان تا به امروز همچنان ادامه پيدا کرده است».
خامنه اي در عكس العمل زبونانه نسبت به محكوميت فزاينده رژيم آخوندي به خاطر نقض وحشيانه حقوق بشر در سطح بين‌المللي و در آستانه محكوميت رژيم در مجمع عمومي ملل متحد به نحو مضحكي مدعي نقض حقوق بشر در آمريكا شد و گفت: «تعداد بالاي زندانيان آمريکا در مقايسه با جمعيت اين کشور و رتبه اول در دنيا بر خلاف ادعاي طرفداري از آزادي» است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
10 آبان 1391(31 اكتبر 2012)