Freitag, 14. Dezember 2012

مراسم چهلم ستار بهشتی به تظاهرات و اعتراض ضدحکومتی تبديل شد

مراسم چهلم ستار بهشتی با حضور مادر و خواهر وی


امروز پنجشنبه 23آذر مراسم چهلمين روز شهادت ستار بهشتی در صحن امامزاده محمد تقی در رباط کريم تهران که به رغم تهديدها و محدوديتهای سرکوبگرانه آخوندی با استقبال و شرکت گسترده مردم برگزار شد به صحنه اعتراض ضدحکومتی تبديل شد.
بسيجيها و لباس شخصيهای خامنه ای و جنايتکاران نيروی انتظامی از ساعت 11 صبح امروز وروديهای رباط کريم را بسته بودند و با اقدامات سرکوبگرانه سعی در ممانعت از برگزاری مراسم و بزرگداشت اين شهيد راه آزادی داشتند. اما مردم و جوانان انقلابی به مقابله با آنان برخاستند و با آنان درگير شدند. شرکت کنندگان در مراسم و بستگان ستار شهيد، خشم و نفرت خود را عليه ديکتاتوری آخوندی و قاتلان ستار بهشتی فرياد می زدند.

خواهر ستار بهشتی در حالی که به قاتلان جنايتکار برادرش اعتراض می کرد از حال رفت و مادر داغدار ستار با اعتراض به جنايتکاران سرکوبگر فرياد می زد شما پسر و سرپرست مرا شهيد کرديد، خدا نابودتان کند.
دژخيمان مادر ستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند و از ناحيه زانو مجروح کردند و با وحشيگری اين مادر داغدار را روی زمين با موی سر می کشيدند. در مقابل جوانان انقلابی تهران که در مراسم بزرگداشت اين شهيد راه آزادی شرکت کرده بودند، به حمايت مادر و خواهر ستار برخاستند و بر دست و پای مادر داغدار ستار بوسه می زدند.
نيروی سرکوبگر انتظامی با اقدامات وحشيانه تلاش می کرد مردم شرکت کننده را دستگير کند. مزدوران دستگير شدگان را در مينی بوسهای 16نفره به محل نامعلومی منتقل کردند. بسيجيها و لباس شخصيهای خامنه ای مانع فيلمبرداری و عکس گرفتن توسط شرکت کنندگان می شدند و تلفنهای همراه مردم را می گرفتند تا تصاوير و گزارش رفتار جنايتکارانه آنها و اعتراض مردم منعکس نشود. گزارشهای تکميلی در اين باره و مراسم چهلم شهادت ستار بهشتی متعاقباً به اطلاع هموطنان عزيز خواهد رسيد.
فرياد مادر ستار بهشتی در مراسم چهلم فرزندش: «خدا نابودتان کند»
به رغم تهديدها و بسيج گسترده نيروهای اطلاعاتی و امنيتی و انتظامی رژيم آخوندی، امروز مراسم چهلم شهيد ستار بهشتی در امام زاده تقی رباط کريم به اعتراض ضدحکومتی تبديل شد. در اين مراسم مادر و خواهر ستار بهشتی عليه قاتلان و جانيان حاکم شعار دادند. مادر ستار فرياد می زد: سرپرست مرا شهيد کرديد، خدا نابودتان کند

خواهر ستار نيز در حالی که خشم خود را با فريادهايش ابراز می کرد از حال رفت.
بر اساس گزارشهای دريافتی شمار زيادی از شرکت کنندگان درمراسم چهلم ستار بهشتی در رباط کريم دستگير شدند که در دسته های 16 تا 18نفره به زندان منتقل گرديدند
هم چنين شماری از کسانی که از اين مراسم فيلم تهيه می کردند دستگير شدند. تلفنهای موبايل نيز از مردم گرفته می شد.