Dienstag, 4. Januar 2011

پیشگویی پاسدار احمدینژاد: شرایط ظهور امام زمان نزدیک است!

سه‌شنبه، ۱۴ دی ۱۳۸۹ / ۰۴ ژانویه ۲۰۱۱

پاسدار احمدی نژاد در سفر استانی هیأت دولت به سمنان، مشکلات فعلی حکومت را آزمایش الهی خواند و خواستار صبر و استقامت در برابر فشارها و ناملایمات شد وی گفت: خداوند در مسیر کمال همه انسانها را در مسیر آزمایش و ابتلا قرار میدهد. به گزارش آفتاب، روز سه شنبه ۱۴دیماه احمدی نژاد افزود: اگر آزمایش الهی نباشد، صبر، شجاعت، پاکی، ایمان، مهربانی، ایثار و فداکاری شکوفا نمیشود. وی گفت: خداوند در این مسیر سخت، انسان را تنها نگذاشته و اولیا و انبیا را به عنوان پشتیبان مردم قرار دادهاست. خداوند وعده داده است که مؤمنان را در برابر مستکبران یاری دهد.

به گزارش آفتاب ۱۴دیماه، احمدی نژاد با طرح سؤالی مبنی بر اینکه چه کسی از خداوند صادقتر است؟ با بیان اینکه خداوند وعده کرده است که حق پیروز است و باطل رفتنی است؛ رمز و راز این پیروزی را صبر و استقامت خواند.

احمدی نژاد که مدعی پیروزی در انتخابات سال گذشته است، ظاهراً خودش هم به این پیروزی باور ندارد، چرا که وعده «پیروزی نهایی» در صورت «ایستادگی» می دهد. به گزارش آفتاب، وی با بیان اینکه همه ما باید به وعده الهی مطمئن باشیم، تصریح کرد: «با توکل بر خدا و اتکا به وعده الهی و ایستادگی بر آرمانهای انقلاب اسلامی بدانید پیروزی نهایی و آشکار از آن شما است و شکست و خفت از آن دشمنان شما خواهد بود».

بنا به این گزارش، احمدی نژاد شرط ظهور حضرت مهدی را استمرار وحدت، صبر و عشقورزی به مولا دانست.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در حالیکه قیام مردم ایران را توطئه می نامید و نمی توانست نگرانی خود را پنهان کند، گفت: «مطمئنم که ملت ایران با همه وجود مثل همیشه و با ایمان در راه نورانی انقلاب اسلامی ایستاده است و حرکت خود را ادامه خواهد داد و برای توطئهها و طراحیهای بدخواهان پشیزی ارزش قائل نخواهد بود».

وی در حالیکه مردم ایران را «دشمنان» و نظام فاسد ولایت فقیه را «ملت ایران» می نامید، افزود: «دشمنان ۳۲ سال تلاش کردند تا پرچم عزت ملت ایران را پائین بکشند اما بعد از ۳۲ سال باید دید که ملت ایران کجاست و آنها در کجا قرار دارند».

در حالیکه استبداد مذهبی هر روز با شقه و شکافی تازه ای به خاطر بن بست نظام روبروست، مردم را در بن بست و در حال نابودی خواند و گفت: «امروز دشمن در همه عرصه ها در بنبست قرار گرفته و در حال شکست خوردن و نابودی است».

احمدی نژاد که «پیروزی» خود را در انتخابات قلابی به ضرب باتوم و اسلحه و سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز میلیونی به کرسی نشانده، به مدد وقاحت همیشگی اش، دولتهای غربی را متهم به سرکوب تظاهرات مردم کشور خود نمود و گفت: «امروز ملت دولتهای استکباری میلیون میلیون وارد خیابان میشوند و اعتراض خود را بیان میکنند ولی آنها مردم خود را سرکوب میکنند».

احمدی نژاد که همراه با ولی فقیهش، منفورترین چهره های تاریخ ایران را ارائه کرده اند، با استناد به «نظرسنجی» موهوم گفت: «بر اساس نظرسنجیهایی که دشمنان ما انجام داده اند، امروز منفورترین افراد دنیا کسانی هستند که ۳۲ سال مقابل ملت ایران ایستادند ولی میبینیم که امروز پرچم ایران در همه دنیا محبوب است».