Sonntag, 20. März 2011

فراخوان خانواده هاي زندانيان سياسي اوين و گوهردشت براي تجمع در لحظه تحويل سال در مقابل زندان اوين در همبستگي با زندانيان دربند

جمعي از خانواده هاي زندانيان سياسي زندان اوين و گوهردشت كرج از هموطنان خواستند در همبستگي با زندانيان و به ياد آنها لحظه تحويل سال را در مقابل زندان تجمع كنند.

در فراخوان خانواده هاي زندانيان سياسي اوين و گوهردشت كرج آمده است: جرم عزيزان ما چيست كه در اين ايام بايستي در بدترين شرايط در سلولهاي سرد و تاريك اوين و يا گوهردشت و ساير سياهچالها، لحظات تحويل سال نو را دور از خانواده هاي خود باشند. گناه فرزندان و عزيزان دربند ما چيست كه ظلم و بيداد را بر نميتابند و بر عليه دروغ و ستم ايستادگي و پايداري ميكنند.

درود بر آنانكه كه با عزمي استوار تحت هيچ شرايطي به سكوت و ستم تن ندادند و همه اين مصائب و مشكلات را به جان خريدند و به ديكتاتور نه گفتند.

از شما هموطنان عزيز دعوت ميكنيم كه در آستانه بهار 1390 و در اولين روز عيد نوروز، در كنار سفره هفت سين، پشت ديوارهاي بلند اوين، همراه ما باشيد تا ياد و خاطره عزيزان در بندمان را در دل زنده نگاهداريم. بي گمان حلول سال نو و آمدن بهار، خود بيانگر پايان شبهاي تيره و تار زمستاني است.بهار واقعي را براي مردم ايران و همچنين آزادي عزيزانمان را آرزو ميكنيم.