Sonntag, 22. April 2012

درگیری مسلحانه سردار سپاه و عوامل نیروی انتظامی پیشوای ورامین به دلیل تجارت ماده روانگردان شیشه توسط پسرش

شامگاه 31 فروردین، سردار احمد شاهسوند یکی از مسئولین رده بالای سپاه پاسداران تهران و ساکن شهرستان پیشوا، به دلیل بازداشت پسرش که از اراذل مسلح معروف شهرستان است در ستاد نیروی انتظامی شهرستان پیشوا، درگیری مسلحانه به راه انداخت.
به گزارش منبع موثق در ناجا که نخواست نامش فاش شود، جواد شاهسوند، پسر سردار شاهسوند، که از اراذل معروف شهرستان بوده و همیشه سلاح وینچستر به همراه دارد، در روز 30 فروردین با مقادیر زیادی ماده روانگردان شیشه تحت تعقیب بوده است که مواد روانگردان و اسلحه خود را درون خانه شهروندی به نام آقای جعفری پرتاب می کند و می گریزد. اما روز بعد دوباره مورد تعقیب قرار می گیرد و مقابل هلال احمر شهرستان پیشوا با موتور سیکلت زمین می خورد و توسط نیروی انتظامی دستگیر می شود.
پس از چند ساعت، سردار شاهسوند پس از اطلاع از بازداشت وی در ساعت 7 شب به همراه همسرش برای پیگری وضعیت او به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مراجعه می کنند و پس از اطلاع از جرم فرزندشان شروع به داد و فریاد می کنند و در این جدال، سردار با کلت سازمانی خود شلیک می کند و پس از او مأموران نیروی انتظامی چندین گلوله شلیک می کنند و با درگیری فیزیکی، مفصلا سردار را کتک زده و بازداشت می کنند. در جریان شکلیک ها کسی زخمی یا کشته نمی شود. اما سردار در اثر درگیری فیزیکی به شدت مجروح می شود.
این بازداشت تا نیمه شب طول می کشد و تمامی مسئولین رده بالای سپاه پاسداران استان و همچنین نیروی انتظامی در این مرکز جمع می شوند و با تشکیل جلسه سری و امضای توافق نامه ای، قضیه را فیصله داده و سردار آزاد می شود.
بنا بر این گزارش، جواد شاهسوند، پسر سردار هنوز در بازداشت است، اما احتمال می رود به زودی و با نفوذ پدر وی، او نیز آزاد خواهد شد.
شایان ذکر است که این حادثه به دلایل امنیتی در هیچ رسانه ي حکومتی بازتاب داده نشده و