Dienstag, 22. Mai 2012

زندانی سیاسی هوادار مجاهدین منصور رادپور جاودانه شد

زندانی سیاسی هوادار مجاهدین منصور رادپور ۴۱ ساله پس از تحمل ۵ سال زندان در سیاه چالهای رژیم ضد بشری آخوندی، امروز دوشنبه ۱ خرداد حوالی ساعت ۲۰ به وقت ایران، در سالن ۱۲ بند ۴ گوهر دشت کرج به شهادت رسید. منصور رادپور از هواداران باسابقه سازمان مجاهدین خلق ایران بود که در اردیبهشت ۱۳۸۶ در جاده چالوس در گلریزانی به مناسبت روزجهانی کارگر توسط مأمورات وزارت اطلاعات رژیم دستگیر و به خانه های امن وزارت بدنام اطلاعات منتقل گردید. وی پس از تحمل شکنجه های طولانی در خانه های امن به سالن ۱۰ بند ۴ زندان گوهردشت و سپس به بند الف.۲ سپاه و نهایتاً به بند ویژه امنیتی این زندان منتقل گردید.
وی طی سالهای اسارت ، بارها تحت شکنجه های جسمی و روحی مختلف برای اعتراف گیری اجباری قرار داشت ولی همواره بر مواضع استوار خود پا برجا و استوار ماند و در مقابل دژخیمان سرخم نکرد.
این زندانی مجاهد که در دادگاه فرمایشی رژیم به اتهام تبلیغ علیه نظام و هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران بدون داشتن حق وکیل محاکمه و به ۸ سال زندان محکوم شده بود به علت شکنجه های طولانی از بیماری های متعدد منجمله خونریزی معده و ناراحتی های ریوی و آسیب دیدگی ناشی از شکستن کتف و دنده هایش رنج می برد. گزارشات رسیده از داخل زندان حاکی است که جسد بی جان این شهید قهرمان که کاملاً سیاه شده بود توسط پزشک قانونی برای کالبد شکافی به بیرون از زندان منتقل شده است.