Mittwoch, 6. Juli 2011

شرایط حاد جسمی زندانی سیاسی زهرا جباری و نگهداری وی در بیمارستان روانی

چهارشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۰ / ۰۶ ژوئیه ۲۰۱۱

زندانی سیاسی زهرا جباری که از ناراحتی حاد بیماری قلبی و رماتیسم که در زندان به آن مبتلا شده است رنج می‌برد و طبق معاینات کمسیون پزشکی و تأیید پزشک قانونی که طی نامه‌ی کتبی در اواسط فروردین ماه به عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران ارسال شده است خواستار انتقال خانم جباری به یکی از بیمارستانها برای درمان ناراحتیهای قلبی و رماتیسم وی شدند. اما بازجویان وزارت اطلاعات که در پشت صحنه تصمیم‌گیرندگان اصلی در مورد سرنوشت زندانیان سیاسی در هر محله می‌باشند به‌جای این‌که زندانی سیاسی زهرا جباری را به بیمارستان جهت درمان ناراحتی قلبی و رماتیسم اعزام کنند او را به بیمارستان روانی امین آباد شهر ری منتقل می‌کنند تا تحت فشار روحی و جسمی قرار دادن و وضعیت جسمی وی را وخیم‌تر نمایند. بازجویان (شکنجه گران) وزارت اطلاعات دستور دادن که به پاها و دستانش پابند و دست‌بند بزنند و تحت نظارت ۴ مأمور خود به‌طور شبانه روزی قرار دهند و از این طریق فشارهای روحی را علیه او تشدید نمایند.
زندانی سیاسی زهرا جباری به آنها هشدار داده بود که در صورت عدم انتقال به بیمارستانی که در ارتباط با بیماری وی و عدم رسیدگی به بیماریش، او اقدام به اعتصاب غذای خشک نامحدود خواهد زد. پس از این هشدارها این بار او را به بیمارستان روانی روزبه منتقل نمودند. از طرفی دیگر از تاریخ ۲۸خرداد ماه تاکنون که به دو بیمارستان روانی منتقل شده است به فرزند و خانواده‌اش اجازه‌ی ملاقات نداده‌اند.
سربازجوی وزارت اطلاعات که با نام مستعار علوی که از جنایتکاران علیه بشریت می‌باشد و در کشتار و شکنجه تعداد بیشماری از بهترین زنان و مردان ایران زمین از دهه‌ی ۶۰ تاکنون مشغول بوده و هست. عامل اصلی فشار و اقدامات ضدبشری علیه زندانی سیاسی زهرا جباری می‌باشد. این جنایتکار علیه بشریت قصد دارد که با این رفتار و اعمال غیرانسانی این زندانی سیاسی را حذف فیزیکی نماید همان‌گونه که قصد خود را در مورد زنده یاد محسن دگمه چی به اجرا در آورد. علوی آخوندی جنایتکار، شکنجه گر، ضدبشر و شناخته شده برای تمامی فعالین سیاسی، دانشجویی، زنان و خانواده‌ها می‌باشد که در زمان یورش به منازل، دستگیری، بازجویی و شکنجه‌ی زندانیان سیاسی و هم‌چنین احضار، بازجویی و تهدید خانواده‌ها خود شخصاً وارد عمل می‌شود.
فعالین حقوق‌بشر و دمکراسی در ایران
۱۴ تیر