Montag, 17. Juni 2013

سالگرد شبه كودتاي 17ژوئن

مريم رجوي: اگر مقاومت براي آزادي، گناه است، ما به اين گناه بزرگ افتخار مي كنيم، به زندان رفتن به خاطر آزادي  افتخار مي كنيم و  به شهادت براي آزادي افتخار مي كنيم
از كودتاي سياه 17 ژوئن 2003 عليه مقاومت ايران، در بند و بست با رژيم آخوندي، در بامداد 27 خرداد 1382، 10سال پركشاكش مي گذرد.
يك كودتاي به تمام معنا، و براساس اين اشتباه محاسبه فاحش كه كار مقاومت ايران با بمباران مراكزش درعراق به پايان رسيده  و مي توانند آن را متلاشي كنند وخود را به رژيم آخوندي پيوند بزنند، اما خيلي زود روشن شد كه اين محاسبه سياسي تا كجا غير واقعي است و عبور سرفرازانه مجاهدين و مقاومت ايران و يارانشان در سراسر جهان، در آتش توطئه ها ، گلستان اميد و ايمان بپا كرد.
بيچاره شب پرستان نميدانستند، كه از همان روز كودتاي 17ژوئن،كه خورشيد را به اسارت مي بردند، آفتاب حقيقت و عدالت و آفتاب فرداي آزادي مردم ايران، درتدارك طلوع هاي درخشان ديگراست  ومي رود تا مشروعيت و اصالت و نيروي جبرشكن خود را در نبرد با تاريكي هر روز بيشتر از پيش به اثبات برساند.
در حالي بهدهمين سالگرد كودتاي ننگين و نافرجام 17ژوئن رسيدهايم كه ديگر از مركز لشگر بهتان اثري باقي نمانده است. 2سال از درهمپيچيده شدن طومار پروندة 17ژوئن و 9ماه از درهم شكستن ليست آمريكا ميگذرد.
سال  گذشته  نيز،كارزار مقاومت ايران براي درهم شكستن برچسب تروريستي، باحكم دادگاه استيناف فدرال در آمريكا به پيروزي تاريخي بزرگي دست يافت و بنياد بزرگترين توطئه دشمن و همدستانش را پس از 15سال به اتفاق آراي هيأت قضات درهم شكست.
هم چنين حكم ديوان عالي عدالت اروپا، بازهم به اتفاق آراي13قاضي از13كشور عضو اتحاديه اروپا، به نفع مجاهدين صادرشد و قاطعانه فرجامخواهي و دعاوي دولت قبلي فرانسه عليه احكام دادگاه عدالت اروپا مبني برابطال برچسب ننگين را مردود اعلام كرد و برحقانيت و مشروعيت مقاومت ملت ايران صحه گذاشت.
يك سال پيشترهم حكم منع تعقيب و لغو اتهام تروريستي در پرونده 17ژوئن ازسوي قضائيه فرانسه صادر شدوبا تأكيد بر حق بنيادين مقاومت در برابر ستم، براين حقيقت انگشت گذاشت كه جنبش مقاومت مردم ايران، به طور سيستماتيك دربرابر نهادهاي سركوبگر امنيتي و انتظامي و نظامي ، يك حكومت سركوبگر و در واقع عليه يك ارعاب وتروريسم دولتي شكل گرفته است.
همان حق مشروع و مقدسي كه منشور ملل متحد و اعلاميه جهاني حقوق بشر برآن صحه مي گذارد. حقي متعلق به همه خلقها كه اكنون دربهار قيامهاي عربي از تونس ومصر تا سوريه خون فشان امروز جهان به حمايت وستايش آن برمي خيزد.
حقي كه درايران تحت سلطه فاشيسم مذهبي نيز با پيشتازان فداكاري چون مجاهدان اشرف وليبرتي ، مشروع و حق و ضروري بوده و هست و خواهد بود، تا روزي كه بساط نظام ولايت فقيه را از سراسر ايران بر چيند.
پس سلام بر صديقه مجاوري و ندا حسني و بر زنده شهيداني همچون مرضيه، و محمد، و نادر ، و هادي و محسن و حميد و علي و حشمت و ديگر يارانشان در خارج و داخل ايران كه وجود خود را به شمع هاي   فروزان آزادي و مشعل هاي جاودان مقاومت و تاريخ اين ميهن تبديل كردند.
سلام بر ذبح عظيم ملت ايران در آستان فرشته آزادي كه خلق اسيرمان از يكصد سال پيش، سر به پايش نهاده است.
دستگيري رئيس جمهور برگزيده مقاومت هر چند بالاترين درد و رنج دوران را براي مجاهدين و مقاومت ايران را در سراسر جهان را بهمراه داشت، اما بالاترين پيام مقاومت و ايستادگي را در داخل ميهن اشغال شده ، به ميان مردم و جوانان دلير اين ميهن برد.
هفده روز بعد وقتي رئيس جمهور برگزيده مقاومت از زندان آزاد شد، مسعود رجوي اين لحظه را از شكوهمندترين لحظه هاي تاريخ مقاومت مردم ايران توصيف كرد. لحظه اي كه تار و پود ، بود و نبود و عطش سوزان ايران و ايراني براي آزاد‌ي را در انظار جهانيان به نمايش گذاشت.
دشمن مي خواست با شيطان سازي از  مقاومت، و همدستي با مماشات گران، راه تغيير در ايران را سدكند و با حملات وحشيانة و با ضرب الاجل هاي تبهكارانه واعمال فشارهاي ضد انساني، مجاهدان اشرف، اين گنجينه هاي مقاومت و سرمايه هاي آزادي مردم ايران و نيروي اصلي مخالف خود را ازميان بردارد.
با جنايت عليه بشريت در اشرف و درليبرتي و با حملات موشكي ديوانه وار براي ازميان برداشتن  نيروي اصلي ضد ولايت فقيه تلاش كرد تا بحران مرگبار دروني و موقعيت سرنگوني استبداد ديني را علاج كند.
اما دركارزار آزادي و در پايداري پرشكوه براي پيروزي، اين مقاومت و پيشتازانش هرچه بيشتر اوج گرفتند و با تكيه بر فدا و پاكبازي، درقلب قيام و مقاومت عموم مردم ايران و دركانون حمايت وجدانهاي بيدار و نمايندگان يك ميليارد مردم جهان جاي گرفتند.
پيروزيهاي بزرگ دو سال اخير را ميتوان در دو ظهور درخشان  و در كلام رساي كسي خلاصه كرد كه در كودتاي 17ژوين  باحمله و اسارت، مي خواستند صداي او را كه صداي آزاديخواهي و عدالت جويي يك ملت است خاموش كنند
اما اين صدا با تكيه بر فدا وايمان، باحمايت مردم ايران و با تكيه بر نيروي مقاومت ووجدان، هرچه بيشتر اوج گرفت و طنين افكند:
مريم رجوي : 24ارديبهشت90
هموطنان، اشرف‌نشان‌ها، ياران مقاومت
بزرگترين سرمايه‌گذاري رژيم آخوندي در فرانسه و اروپا سوخت و دود شد.
دسيسه ارتجاعي و استعماري براي از هم‌پاشاندن مقاومت‌ درهم‌شکست.
پرونده ۱۷ ژوئن مضمحل شد و ده سال همدستي مماشات‌گران با فاشيسم مذهبي براي بستن راه تغيير در ايران به پايان رسيد.
حالا نوبت تضمين و حفاظت و سلامت مجاهدان اشرف و به‌رسميت شناختن مقاومت مردم ايران براي تغيير رژيم ولايت فقيه است.
قضات تحقيق پاريس حکم کردند که اتهام تروريسم در مورد مقاومت ايران يعني موضوع اصلي پرونده ۱۷ ژوئن باطل است و از ده سال پيش نيز اين اتهام هيچ مبنايي نداشته است.
اصل موضوع درباره همه مقاومت و همه هواداران و اعضا و مسئولان آن اين است که:
مقاومت ايران ربطي به تروريسم نداشته است. نه مقاومت فرانسه، نه دو گل نه ميتران و نه مقاومت ايران به‌رغم هر اتهامي، هيچ‌گاه ربطي به تروريسم نداشته‌اند.
مقاومت براي آزادي، مقاومت براي تغيير رژيم، مشروع و حق و ضروري بوده و هست و خواهد بود.
تا روزي که تا روزي که بساط نظام ولايت فقيه را از سراسر ايران برچيند.
بر همه شما بر مردم ايران و بر قهرمانان ملت ايران در اشرف مبارک باد.
اين تحول از هر نظر پيروزي بزرگي براي مقاومت مردم ايران است.
پيروزي بزرگي براي اشرف و پيروزي براي عدالت و قانون،
و نشانه قاطع ديگري از اعتلاي جنبش مقاومت ايران است.
آري، جنبشي را که مي‌خواستند نابودش کنند، از زير بمباران اتهام‌ها و توطئه‌ها، به مراتب مستحکم‌تر و قدرت‌مندتر قد برافراشته است.
مريم رجوي:  8مهر91
تبريك به پدران و مادران‌ شهيدانمان
تبريك به زندانيان‌ سياسي
تبريك به جوانان‌ قيام آفرين
تبريك به شما اشرف نشان‌ها
و تبريك به مجاهدان‌ آزادي در اشرف و ليبرتي
تبريك به شوراي ملي مقاومت‌
و تبريك به مسعود سازنده و خالق پيروزيها.....
اين پيروزي عدالت و قانون است بر بي‌عدالتي و شيطان‌سازي.
اين پيروزي متعلق به تمام ايرانيان است.
و اين يك پيروزي و سرفرازي‌ بزرگ تاريخي براي ايران و ايراني
و بزرگترين شكست ولايت فقيه در رويارويي سياسي و بين‌المللي با مقاومت ايران در سه دهة اخير است.
باشد كه تاريخ ايران را بسوي دوران‌ تازه‌يي ورق بزنيم و طرحي نو دراندازيم.
طرح يك ايران‌ آزاد، آباد و بدون تبعيض و نابرابري و بردگي‌ ديني …
ـ خواستند نور خدا  را خاموش كنند
ـ خواستند فروغ آزادي را منكوب تاريكي كنند
اما رو در روي دشمنان‌ آزادي،  نور عدالت و حقيقت تابان شد.
شميم آزادي جانها و دل‌هاي سركوب‌شدگان را فرا گرفت
و ناقوس شكست رژيم ولايت فقيه به گوش جهان  رسيد.
واقعيت اين است كه همه موضوع ايستادگي مقاومت ايران در برابر رژيم آخوندي است كه براي حفظ حكومتِ لرزانِ خود، به جنگ‌افروزي و سركوب رو آورده است. ساكنان اشرف و مقاومت ايران با تمام قوا در مقابل اين رژيم ايستاده‌اند. آخوندهاي حاكم بايد آرزوي خود براي نابودي يا تسليم مجاهدان آزادي و به زنجيركشيدنِ هميشگيِ مردمِ ايران  را به گور ببرند.