Montag, 17. Juni 2013

به منظور دور كردن اتهام از مالكي و رژيم آخوندي ارتش وهمي «المختار» مسئوليت حمله موشكي را به‌عهده مي‌گيرد.

حمله سوم موشكي- شماره 8
70 مجروح، 34 محل اصابت موشك 107 ميليمتري و چند موشك منفجر نشده در ليبرتي
بر اساس آخرين گزارش، در جريان موشكباران روز شنبه25 خرداد(15ژوئن) ليبرتي 70تن از مجاهدان مجروح و مصدوم شدند كه در كلينيك عراقي ليبرتي و توسط پزشك عراقي ثبت شده اند. تاكنون محل اصابت 34موشك از موشكهاي شليك شده در داخل ليبرتي شناسايي شده است. شماري از موشكها در داخل كمپ منفجر نشده باقي مانده اند كه تهديد جدي براي امنيت و سلامت ساكنان است. عكس يكي از موشكهاي منفجر نشده ضميمه است.
در همين حال به دنبال انزجار گسترده جامعه جهاني نسبت به حمله موشكي عليه ليبرتي، رژيم آخوندي و دولت دست‌نشانده اش در عراق در يك تاكتيك لو رفته، يك مزدور شناخته شده نيروي قدس به نام واثق البطاط را به صحنه فرستادند تا مسئوليت اين حمله را به اسم گروه خود ساخته يي به نام جيش المختار به عهده بگيرد تا انگشت اتهام را از گروههاي شناخته شده وابسته به رژيم ايران و دولت مالكي مانند «كتائب حزب الله» و «عصايب الحق» دور كنند و دستهاي خونين خود را تميز جلوه دهند.
واثق البطاط در همين رابطه شنبه شب 25خرداد گفت: «جوانان ارتش مختار امروز 120موشك را براي حمله به قرارگاه ليبرتي آماده كرده بودند». و ساكنان قرارگاه ليبرتي را به «شليك موشكهاي بيشتر» تهديد كرد (مدي پرس 15ژوئن)
در حقيقت «جيش المختار» اسم ديگري براي همان «كتائب حزب الله» است كه توطئه هاي كثيف و خونين خامنه اي و مالكي را در عراق پيش مي برد. «جيش المختار» در روز 16بهمن91 (4فوريه)، يعني تنها 5روز قبل از حمله موشكي 21بهمن91 به ليبرتي، اعلان موجوديت كرد.
چندي بعد يك مسئول امنيتي عراقي فاش كرد: «جيش المختار يك ارتش وهمي است و اقداماتي كه به آن نسبت داده مي شود اقدامات كتائب حزب الله و عصائب اهل الحق است... كسانيكه كتائب حزب الله و شبه نظاميان را مديريت مي كنند وابسته به ايران هستند و در بغداد مقري دارند تا اقدامات توجيهي و نظارت را انجام دهند». اين مقام امنيتي تصريح كرد: «مالكي، فرمانده كل نيروهاي مسلح از همه اين اطلاعات با جزييات و منابع و اسامي و امكانات نگهداري سلاح و كساني كه از خارج اينها را تأمين مالي مي‌كنند، مطلع است» (تلويزيون الشرقيه- اول مارس 2013).
به نوشته رسانه هاي معتبر عربي مانند الحيات و الشرق الاوسط و ايلاف، اسم مختار (سمبل انتقام) اشاره به شخص مالكي است. الشرق الاوسط در روز 23بهمن (11فوريه) در اين باره نوشت: «ارتش مختار به هدف حمايت دولت عراق براي كنترل امنيتي ايجاد شده است» و در شعارهايي كه به تازگي براي حمايت از مالكي در بغداد داده مي شود مالكي را «مختار زمان» توصيف مي‌كنند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
26خرداد1392 (16ژوئن2013)