Mittwoch, 25. September 2013

ادامه اعدامهاي جمعي پس از نمايش انتخابات آخوند روحاني



پذيرش روحاني در مجمع عمومي همزمان با اعدامهاي جمعي
به سخره گرفتن حقوق بشر، دموكراسي و عدالت در جهان امروز است
رژيم آخوندي در سحرگاه روز سه شنبه 2مهر، در همان روز حضور آخوند روحاني در مجمع عمومي ملل متحد چهار زنداني را در كرمان به دار آويخت. روز پيش از آن نيز در يك اقدام سبعانه يك جوان 18ساله كه از 14سالگي در زندان به سر مي برد، در كازرون اعدام شد.
در روزهاي پيش از آن نيز  23زنداني در زندانهاي زاهدان، يزد، تنكابن، و زندان گوهردشت به دار آويخته شده بودند. به اين ترتيب شمار اعدامهاي ثبت شده بعد از نمايش انتخابات رياست جمهوري در 24خرداد، به  178تن بالغ مي شود. اين در حالي است كه هزاران زنداني در تهران و شهرهاي مختلف كشور از جمله 3000 زنداني در قزلحصار و 300زنداني در ديزل آباد كرمانشاه در انتظار اعدام به سر مي برند.
استقبال از رييس جمهور فاشيسم ديني حاكم بر ايران در مجمع عمومي ملل متحد همزمان با اعدامهاي جمعي و خودسرانه در ايران، به سخره گرفتن حقوق بشر، دموكراسي و عدالت در جهان امروز است.
در شرايطي كه 100روز پس از نمايش انتخابات، ديكتاتوري ديني حاكم بر ايران علاوه بر روند فزاينده اعدامها، به مشاركت در كشتار مردم سوريه و پروژه هاي اتمي ابعاد جديدي بخشيده است، هر گونه دامن زدن به توهم اعتدال و ميانه روي در اين رژيم قرون وسطايي، صرفا عليه حقوق بشر و دموكراسي در ايران و صلح و آرامش در منطقه و  نقض ارزشهاي پايه يي و جهان شمولي است كه ملل متحد بر آنها بنا شده است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
2مهر1392 (24سپتامبر2013)