Donnerstag, 30. Dezember 2010

تظاهرات در مقابل سفارت رژیم در اتاوا در اعتراض به اعدام مجاهد قهرمان علی صارمی

پنج‌شنبه، ۰۹ دی ۱۳۸۹ / ۳۰ دسامبر ۲۰۱۰

علي صارمي در اعتراض به اعدام جنایتکارانه مجاهد خلق علی صارمی توسط دژخیمان رژیم فرتوت خامنه ای جنایتکار، روز چهارشنبه ۲۹ دسامبرایرانیان آزاده، خانواده های اشرفیان و هواداران مقاومت ایران تظاهراتی در مقابل سفارت رژیم غاصب آخوندی در اتاوا برگزار کردند.

ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت که از خبر شهادت علی صارمی به شدت منقلب شده بودند با شعارهای محکم علیه خامنه ای ملعون و رژیم پابه گور او بر عزم جزم خود برای وفای به عهد تا سرنگونی تمامیت این رژیم جور و جنایت و حمایت از فرزندان دلیر ایران زمین در اشرف افزودند.

در این تظاهرات آقای احمد حسنی از خانواده های مجاهدین اشرف طی سخنانی با درود به علی صارمی گفت او تا ابد در قلب همه ایرانیان جا دارد. ولی رژیم خونخوار خامنه ای کثیف بار دیگر نشان داد که هیچ بویی از شرافت و انسانیت نبرده است.
آقای حسنی، خطاب به خامنه ای گفت ای خامنه ای ملعون و کهریزکی به زودی جواب همه این جنایتهایت را خواهی گرفت.

آقای حسنی خطاب به اکبر صارمی فرزند اشرفی علی صارمی و همه خانواده صارمی و همه خانواده های زندانیان سیاسی و اشرفیان درود فرستاد و گفت ما هم همان کلمه ای را که علی در آخرین لحظات حیات خود گفت می گوییم: یا حسین، یا حسین، یا حسین و آنگاه از تظاهرکنندگان خواست با یک دقیقه دست زدن یاد این مجاهد شهید را گرامی بدارند.

سپس آقای دیوید کیلگور رئیس مشترک کمیته کانادایی دوستان ایران دمکراتیک سخنانی ایراد کرد. وی گفت متاسفانه دوست فقید ما، یک زندانی سیاسی و پدر یک اشرفی، اکبر، دیروز اول وقت در زندان اوین تهران بعد از آنچه ما می دانیم یک شکنجه وحشیانه تا آخرین ساعات حیات او بود اعدام شد.

او مجموعا ۲۴ سال از زندگی ۶۳ ساله اش را در زندان گذراند. او آنقدر محبوب سایر زندانیان سیاسی و بسیاری در خارج ایران منجمله همه ما بود که چند ماه پیش وزیر خارجه امریکا هیلاری کلینتون حکم مجازات مرگ او را محکوم کرد.

آقای گیلکور افزود: خانم مریم رجوی، رهبر شورای ملی مقاومت ایران، گفت که اعدام صارمی تنها منعکس کننده عدم توانایی و استیصال رژیم در مقابل جوانان غیور ایرانی و اعضای مجاهدین خلق است که مصممند حاکمیت آخوندی را سرنگون و آزادی و حاکمیت مردمی را در ایران برقرار کنند. در پی اعدام آقای صارمی، تعدادی از اعضای خانواده او منجمله همسر، دختر و خواهرش توسط نیروهای امنیتی در بیرون زندان اوین دستگیر شدند.

آقای کیلگور آنگاه با اشاره به بیانیه کمیته امریکایی برای ساکنین اشرف و خانواده اشرفیان، جعفر کاظمی، محمد آقایی، جعفر زارعی، عبدالرییس قنبری، احمد مقدم گفت بی عملی امریکا باعث وخیم تر شدن شرایط در اشرف شده و امتناع واشنگتن از پیروی از یک فراخوان دو حزبی از مجلس نمایندگان برای خاتمه دادن به نامگذاری غیر موجه مجاهدین بعنوان سازمان تروریستی دشمنان اشرف در تهران و بغداد را جری تر کرده که سرکوب اعضای مجاهدین را تشدید کنند.

دوستان عزیز نیاز به گفتن نیست که همه اینها البته به دولت کانادا هم بر می گردد. صرفا حیرت آور است که کماکان اپوزیسیون اصلی دمکراتیک رژیم تهران را بعنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کنیم. بعنوان یک سیاست عام این باعث شرم تک تک شما و من و تک تک کانادایی هاست.

مرگ تاسف بار علی صارمی عزیز حالا یک دلیل دیگر است که این سیاست باید بلادرنگ عوض شود.

سپس آقای علی بهروزیان طی شعر و سخنانی گفت:
ای آدمیان!
مرا به گریستن میاورید،
رنج‌های من
همه از رنج پریشانانِ این خانه‌ی خالی از آوازهاست،
بگو به آزردن که برمی‌آیید!
پیام‌آورانِ آزادی انسان را
مبادا که بی‌بوسه به خاک بسپرید
دیروز سفله ترین جانیان خمینی صفت دستان خونالود شان را به خون یکی دیگر از پاکترین فرزندان ایران زمین آغشتند و سروی دیگر از بوستان کهن دیارمان برخاک انداختند تا به خیال خام خود دمی بر عمر سراسر گنداب خود بیفزایند.

اعدام مجاهد قهرمان علی صارمی در شرایطی صورت گرفت که رژیم درمانده خامنه ای جلاد مرگ گریز ناپذیر خود را به عیان می بیند و در هراس از سرنگونی محتوم لگام گسیخته و کف بر دهان دیوانه وار با حربه اعدام می کوشد مثلا خفقان را بر جامعه حکفرما کند.
اما ما از همینجا رو در روی مزدوران و عوامل خامنه ای مفلوک و جانی فریاد بر می آوریم که از خون هر شهید، هر مجاهد خلق هزاران مجاهد خلق بر پا می خیزد و تا نابودی تام و تمام رژیم ضد بشری و ضد ایرانی ولایت رو به گور فقیه دمی از پا نخواهیم نشست.
مرگ بر خامنه ای
درود بر رجوی

آنگاه تظاهرکنندگان در صفی طولانی با نثار شاخه های گل در مقابل عکس مجاهد شهید علی صارمی ادای احترام کردند.
تظاهرات امروز با همخوانی سرود قسم و تجدید عهد با شهید به خون خفته علی صارمی و پیشتازان رهایی ایران زمین در اشرف برای ادامه راه تا آزاد سازی میهن اسیرمان از دست دیوان و ددان خون آشام و بردن رییس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی به ایران به پایان رسید.
در تطاهرات امروز خبرگزاری سراسری کانادا وتلویزیون سی تی وی به تهیه گزارش وفیلم پرداختند .