Donnerstag, 30. Dezember 2010

ماموران اطلاعات علاوه بر تهدید خانواده علی صارمی پلاک خانه علی صارمی را کنده و عکس های او که به درب منزلشان زده بودند راپاره کردند

پنج‌شنبه، ۰۹ دی ۱۳۸۹ / ۳۰ دسامبر ۲۰۱۰

مطابق گزارشات رسیده از ایران حکومت از تردد مردم به منزل زندانی سیاسی اعدام شده علی صارمی بسیار وحشت دارد. همان روز اول از همسر او تعهد گرفته بودند که هیچ سرو صدا وتجمعی نباید برگزار شود و برای ساکت کردن او یک حکم غیرواقعی ۱۰ سال زندان با تبعید از طرف قاضی صلواتی جلوی او گذاشته و اورا مجبور به امضاء کرده بودند.

علاوه بر این ماموران اطلاعات پلاک خانه علی صارمی را کنده بودند و این امر افراد فامیل و دیگر دوستان و آشنایان را به دلیل جدید بودن خانه برای یافتن منزل آنها دچار مشکل کرده بود ,همچنین عکس های زندانی سیاسی اعدام شده علی صارمی را که جلوی درب منزل زده بودند کنده و پاره کرده بودند. علاوه بر این با تلفن آنها را تهدید میکنند که حق ندارید صدایتان به بیرون درز کند . وگرنه درب خانه را می بندیم و نمیگذاریم که هیچ ترددی انجام گیرد . و همچنان این خانواده را دنبال گرفتن پیکر عزیزشان به دادگاه و اوین و کهریزک و ... سر می داونند و اذیت و آزار میکنند و یا زنگ زده و تهدید میکنند که دنبال گرفتن پیکر نباشید ومراجعه ای نداشته باشید.