Donnerstag, 30. Dezember 2010

اعتراض به اعدام مجاهد قهرمان علی صارمی ـ تظاهرات در برابر کمیسیاریای عالی حقوق بشر ژنو

چهارشنبه، ۰۸ دی ۱۳۸۹ / ۲۹ دسامبر ۲۰۱۰

در اعتراض به اعدام مجاهد قهرمان علی صارمی، قهرمان مقاومت در زندانهای رژیم ضد بشری خمینی، ایرانیان آزاده و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در ژنو، روز سه شنبه ۸ دیماه، تظاهراتی در مقابل کمیساریای عالی حقوق بشر برگزار کردند.

در این تظاهرات که در سرمای شدید برگزار شد، تظاهرکنندگان با شعار های کوبنده مرگ بر خامنه ای قاتل علی صارمی و صارمی اشرفی قسم به خون پاکت راهت ادامه دارد، انزجار خود را از این اعدام جنایتکارانه اعلام کردند.

این تظاهرات با اکسیون و بنرها و پلاکاردهای در محکومیت نقض حقوق بشر در ایران، توجه عابرین را جلب کرده بود، بسیاری از آنها، از جمله کارمندان سازمان ملل و مراجعه کنندگان به این مرجع بین المللی، اقدام به تهیه عکس و فیلم از این تظاهرات می کردند.

در این تظاهرات عکس شهید قهرمان توسط تظاهر کنندگان گلباران شد، و پیام خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت و همچنین پیام اکبر صارمی مجاهد اشرفی فرزند علی دلیر خوانده شد.

ژان پیر لنیو یکی از دوستان و حامیان قدیمی مقاومت در سخنرانی که به این مناسبت اجرا کرد ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه رژیم ملاها، صبر و پایداری وی و دیگر زندانیان سیاسی را ستود و خواهان محکوم کردن این اعدامها و دخالت ارگانهای حقوق بشری برای توقف این اعدامها در ایران گردید.