Donnerstag, 10. März 2011

دادستان رژیم: فتنه وارد فاز براندازی شده است!

پنج‌شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ / ۱۰ مارس ۲۰۱۱


دولت آبادی، دادستان جنایتکار رژیم در تهران هدف قیام سراسری مردم ایران را براندازی نظام ولایت فقیه دانست و گفت: جریان فتنه مشکل اصلی‌اش با ولایت فقیه است و معلوم شد اینها به فاز براندازی وارد شده‌اند. بنا به گزارش خبرگزاری فارس ۱۷ اسفند: جعفری دولت آبادی که اظهاراتش در رسانه های حکومتی منتشر شده، گفت: بعد از یکسال آرامش جریان فتنه در ۲۵ بهمن تصمیم به خودنمایی گرفت و این تصمیم نیازمند تحلیل است. همگان فهمیدند اینها مشکلشان انتخابات و جمهوریت نیست بلکه مشکل اصلی‌شان با ولایت فقیه است و نمی‌خواهند ولایت فقیه باشد. و معلوم شد اینها به فاز براندازی وارد شده‌اند. وی گفت غرب بی‌پرده وارد موضوع شده و آشکارا از جریان فتنه حمایت می‌کند و بدین ترتیب نشان داده شد که عقبه این ماجرا به غربی‌ها می‌رسد.
دادستان جنایتکار رژیم گفت: آنها فکر می‌کردند با مشغول سازی نظام، ما خسته می‌شویم و با تبدیل کردن این شورش‌ها به صورت هفتگی سعی داشتند ما را از مسائل کلی غافل کنند و همچنین هزینه‌هایی را در بحث حقوق بشر به ما تحمیل کنند.
جعفری دولت آبادی به تهدید خانواده ها پرداخت و گفت: «...من به خانواده‌ها توصیه می‌کنم که مراقب رفتار فرزندان خود باشند زیرا امروز دیگر کسی نمی‌تواند بگوید ما به ماهیت جریان فتنه پی نبرده بودیم،...البته به دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز توصیه می‌کنم به محض دستگیری افراد در اینگونه حوادث موضوع را به خانواده دستگیرشدگان اعلام کنند تا بدین ترتیب هزینه‌ای به ما تحمیل نشود. در ۲۵ بهمن دو نفر کشته شدند اما...ادعای آنها سر به فلک کشید....»
.