Dienstag, 15. März 2011

دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد:ای دیکتاتور, هر چه بگویی نکنیم, آن کنیم!

سه‌شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ / ۱۵ مارس ۲۰۱۱

درحالی که چند ساعت بیشتر به مراسم چهارشنبه سوری باقی نمانده , جمعی از دانشجویان دانشگاه مشهد با ارسال فراخوانی ازشرکت خود در مراسم چهارشنبه سوری خبر دادند . در این فراخوان آمده است : این روزها در شرایطی به استقبال جشن چهارشنبه آخر سال میرویم که بیشتر از هر زمانی و فراتر از هر سالی شاهد داد و فغان آقایان در رسانه ها هستیم که می گویند"چهارشنبه سوری مشروعیت ندارد ." اما در مقابل ما هم با تمام وجود فریاد میزنیم : " آقایان چهارشنبه سوری برای خوشآمد شما نیامده که با حکم و فتوای پوشالی شما که معلوم نیست از کدامین پستوخانه تاریخ به در آمده اید و روزگار این میهن را سیاه کردید و بدتر از چنگیزو مغول به سر این ملت آورده اید, نامشروع اعلام شود ."
حالا دیگر نوبت ما فرا رسیده است. شب چهارشنبه سوری (سه شنبه ۲۴اسفند) فضا برای تهاجم ما به دشمنان این ملت کاملا آماده است و روز انتقام فرا رسیده است. مطمئن باشید با هر تهاجمِ ما، به وسیله بر پا کردن آتش های بزرگ ، بمب های صوتی ، ترقه های قوی و ... مزدوران و بسیجی ها مانند خفاشان و گرگهایی که با دیدن آتش می گریزند ، پا به فرار خواهند گذاشت. ما میتوانیم در این روز ، خیابانها را تسخیر کنیم . باید در چنین شرایطی پس از به تصرف در آوردن خیابانها، عکسهای منفور دیکتاتور زشتخو را به زیر بکشیم و بسوزانیم . اکنون که طوفان تغییر سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا را فرا گرفته است ما ایرانیان شایسته ترینیم برای اینکه برای کسب آزادی و دموکراسی هرچه رساتر فریاد بزنیم.
ما جمعی از دانشجویان مشهد با صدای رسا می گوییم: ای دیکتاتور, هر چه بگویی نکنیم, آن کنیم!
ما تن به ذلتِ این حاکمیت خونریز نمی دهیم. پس قرار ما در شب چهارشنبه سوری در کوچه ها و محلات مشهد، آماده تر از قبل و با تهاجم ۱۰۰% خیز ای هموطن که قیامی دگر کنیم، بر شبان این وطن آفتابی دگر کنیم. در ره وطن خیزو کن شتاب کاخ ظالمان بود هم‌چنان حباب...
جمعی ازدانشجویان دانشگاه آزاد مشهد