Freitag, 17. Juni 2011

پیام برد شرمن عضو ارشد کمیته خارجی کنگره آمریکا برای گردهمایی ۱۸ژوئن

جمعه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۷ ژوئن ۲۰۱۱

پیام برد شرمن، نایب رئیس کمیته ضد تروریسم و عضو ارشد کمیته خارجی کنگره، برای گردهمایی ۱۸ژوئن درپاریس پیامی فرستاد. متن این پیام از این قرار است: سلام من برد شرمن هستم. من تقریبا ۱۵ سال است که عضو کنگره هستم. من عضو ارشد کمیته امور خارجه هستم و رییس پیشین زیر کمیته ضد تروریسم و منع گسترش سلاحهای غیرمتعارف هستم.

از این فرصت استفاده میکنم و به همه کسانی که به یک ایران دموکراتیک، آزاد، مبتنی برجدایی دین ازدولت، و غیر اتمی، معتتقدند، درود بفرستم.
از این فرصت استفاده کنم تا حمله ۸ آوریل را از سوی نیروهای امنیتی عراقی به کمپ اشرف محکوم کنم. در این حمله ۳۶ تن شامل ۸زن کشته شدند که لکه ننگی بر دولت عراق و بطور غیر مستقیم بر دولت آمریکا است. من می خواهم دولت مالکی را بخاطر حتی اجازه ندادن به همکارانم در کنگره در سفر اخیرشان به عراق، که از اشرف دیدار کنند محکوم کنم. از این فرصت استفاده میکنم تا هر گونه جابجایی ساکنان کمپ اشرف را به مکانهایی دیگر در داخل عراق محکوم کنم و مهم است که دولت عراق به جای تکیه کردن به رژیم ایران به مسئولیتهای انسانی اش پاسخ دهد. من می خواهم از یک تحقیق مستقل از قتل عامی که در کمپ اشرف بوقوع پوست حمایت کنم و از جنبش دموکراسی خواهی در ایران حمایت کنم. در حال حاضر سازمان مجاهدین خلق ایران درلیست وزارت خارجه آمریکا نامگذاری شده و من معتقدم که وزارت خارجه عمدتا این کار را انجام داده است تا دولت ایران را ساکت کند یا با آن سازش کند. من فکر میکنم که وزارت خارجه بایستی این لیستگذاری را همانطور که دادگاهها حکم کرده اند مورد بازبینی قرار دهد. من فکر میکنم در وزارت خارجه بجای تصمیم گیری بر اساس سیاست منحرف کننده رژیم ایران، باید به آنچه نیک است نگاه کنند تا به نتیجه گیری درست برسند. می خواستم از این فرصت استفاده کنم و از همه اقلیتهای مذهبی در ایران حمایت کنم. من می خواهم از همه کسانی که به سختی برای ایرانی براساس جدایی دین از دولت و دموکراتیک و صلح طلب تلاش میکنند تشکر کنم.