Freitag, 30. September 2011

سفر شكست خورده هيأت اطلاعاتي ملايان به فرانسه براي توطئه عليه مقاومت ايران

وزارت اطلاعات رژيم، طي روزهاي27تا31شهريور، گروهي از مأموران خود را تحت عنوان فريبنده «انجمن دفاع از قربانيان تروريزم در خاورميانه» به پاريس اعزام كرد تا به خيال خود، با لجن پراكني و شيطان سازي، با حمايت گسترده اجتماعي و سياسي از مقاومت ايران و مجاهدان اشرف در فرانسه به ويژه حمايت اكثريت پارلمان فرانسه مقابله كند و بر ماهيت و عملكردهاي تروريستي رژيم آخوندي سرپوش بگذارد. اكثريت نمايندگان سنا و مجلس ملي فرانسه طي دو بيانيه جداگانه كه در تاريخهاي 22دي1389 و 28ارديبهشت90 اعلام شد، حمايت خود را از مقاومت ايران و مجاهدين اشرف اعلام كردند. اكثريت نمايندگان مجلس ملي فرانسه، كه تمامي تنوع سياسي پارلمان را نمايندگي مي‌كنند، از دولت اين كشور خواستار «شناسايي مقاومت عليه ديكتاتوري مذهبي در ايران و برقراري گفتگو با شوراي ملي مقاومت ايران» شده اند.
مقدمات سفر عوامل اطلاعاتي ملايان توسط يكي از همكاران فرانسوي وزارت اطلاعات فراهم شده بود كه سال گذشته به ايران سفر كرده بود. مزدوران اعزامي عبارت بودند از: روح الله لطيفي رستمي, زهرا سبحاني, منصوره کرمي, نادر گنجي, محمود نواب مطلق و معصومه اسکندري. آنها براي پنهان كردن ارتباط خود با سفارت، به طور مخفيانه درخارج از سفارت با يكي از مأموران اطلاعاتي در سفارت فرانسه، تماس مي گرفتند.
مأموريت عوامل اطلاعات رژيم به خاطر خودداري نمايندگان مجلس، شهرداران و ساير شخصيتهاي سياسي و روزنامه‌نگاران فرانسوي و همچنين شخصيتهاي ايراني از ملاقات با آنها، با شكست مواجه شد. مأموران اعزامي فقط توانستند با سه-چهار نفر ملاقات كنند كه آنها نيز اغلب حاضر به پذيرش دعاوي مزدوران عليه مجاهدين و مقاومت نشدند.
عوامل اطلاعات آخوندي با پنهان كردن ماهيت واقعي خود در كنفرانسي به نام «قربانيان تروريسم» شركت كردند. خبرگزاري سپاه پاسداران موسوم به فارس در روز 4مهر به نقل از روح الله رستمي، به اصطلاح مدير عامل انجمن، درباره هدف از شركت در اين كنگره نوشت: «انجمن، به عنوان نماينده ايران و خاورميانه در خصوص جنايات گروه هاي تروريستي خصوصاً مجاهدين خلق (منافقين)... اطلاع رساني کرد. شركت در اين کنفرانس نشان داد که مجاهدين خلق يک گروه تروريستي خطرناک است».
خبرگزاري پاسداران به نقل از مزدوري به نام نواب مطلق مي نويسد: «ارتباط دائم انجمن با تشکلات غيردولتي ديگر دنيا يکي از مسئوليتهاي مهم اطلاع رساني است. بايد تلاشهاي زيادي براي افشاي ماهيت تروريستي مجاهدين خلق خصوصاً فساد مالي آنها در اروپا صورت گيرد».
اين انجمن پوششي وزارت اطلاعات در خرداد86 با نام انجمن «عدالت» توسط اداره كل التقاط اين وزارتخانه (اداره تخصصي براي سركوب مجاهدين) تأسيس شد. هدف از تأسيس اين انجمن مقابله با خروج نام مجاهدين از ليست تروريستي و جلوگيري از فعاليتهاي گسترده سياسي مجاهدين در اروپا بود. گردانندگان اين انجمن كه همگي از اعضاي وزارت اطلاعات هستند، در سه سال اخير سه سفر به اروپا (ژنو, بروكسل و پاريس) داشته اند. برگزاري نمايشگاه عليه مجاهدين در داخل كشور و ملاقات با سفيران و نمايندگان برخي از كشورهاي اروپايي از ديگر اقدامهاي اين مزدوران است. اين انجمن براي رد گم كردن به تازگي نام خود را به «انجمن دفاع از قربانيان تروريزم در خاورميانه» تغيير داده است.
مقاومت ايران نسبت به اهداف تروريستي و توطئه گرانه رژيم آخوندي از اعزام مأموران اطلاعاتي به فرانسه، هشدار مي‌دهد و از مقامهاي مسئول مي‌خواهد منطبق با تصميم آوريل97 شوراي اتحاديه اروپا جاسوسان و مأموران اطلاعات را از اروپا اخراج و به آنها اجازه ورود به كشورهايشان را ندهند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
6مهر 1390 (28سپتامبر2011)