Donnerstag, 29. September 2011

سفير رژيم در بغداد مزدوران رژيم را به حمله به اشرف فرا مي خواند.

اشغال اشرف- شماره 143
بنا به گزارشهاي رسيده از درون رژيم آخوندي، پس از بازگشت مزدوران عراقي رژيم از ايران، پاسدار دانايي فر سفير رژيم در بغداد، در ملاقاتهاي متعددي با آنان اجراي مأموريتهايي را كه در تهران به آنها محول شده است، پيگيري كرده است.
شماري از دست نشاندگان رژيم ايران در دولت عراق تحت عنوان شركت در كنفرانس موسوم به بيداري اسلامي(25 و 26شهريور)، بيش از يك هفته در ايران به سر بردند. آنها توسط پاسدار قاسم سليماني، فرمانده نيروي تروريستي قدس و ساير مقامهاي اطلاعاتي رژيم حول سه موضوع توجيه شدند:
• حمايت بي چون و چرا از دولت مالكي،
• ضرورت خروج همه نيروهاي آمريكايي از عراق و فراهم كردن زمينه براي تسلط هر چه بيشتر رژيم بر عراق از جمله گماشتن افراد مورد تأييد رژيم در رأس وزارتخانه هاي امنيتي.
• بستن اشرف و كشتار مجاهدين.
نمايندگان دولت عراق در ازاي حمايتهاي رژيم به سركردگان نيروي تروريستي قدس قول دادند به توافق با خامنه اي براي نابودي ساكنان اشرف ملتزم خواهد بود.
در جلسه هاي توجيهي مقامهاي رژيم به طرف عراقي تأكيد كرده اند بعد از خروج نيروهاي آمريكايي همه كساني كه در عراق براي رژيم تهديدي هستند بايد از بين برده شوند. زيرا با توجه به تحولات منطقه رژيم بايد خط دفاعي خود را در عراق ببندد.
فرماندهان شبكه تروريستي رژيم در عراق مانند ابومهدي مهندس نيز با مقامهاي عراقي ملاقات كرده و هماهنگيهاي ضروري در مورد اقدامهاي تروريستي مورد نظرشان را به عمل آوردند.
طبق گزارشها چمدانهاي پول نقد از سوي نيروي قدس به مقامهاي عراقي تحويل شده است.
پس از بازگشت اين افراد از تهران، پاسدار دانايي فر سفير رژيم با بسياري از آنها ازجمله احمد چلبي، عمار حكيم، حسن الشمري وزير دادگستري، سوداني وزير حقوق بشر ديدار كرده است. اين ديدار براي اطمينان از پايبند بودن آنها به تعهداتي است كه در تهران داده اند. چرا كه به گفته مقامهاي رژيم «شخصيتهاي عراقي هنگامي كه در تهران هستند بعد از گرفتن پول و كمكها وعده هايي مي دهند ولي به محض اينكه به عراق مي رسند در دولت عراق براي گرفتن سهم و پول بيشتر به جنگ و رقابت با هم مي‌پردازند».
دانايي فر به مقامهاي عراقي گفته است هيچ نيروي نظامي آمريكايي نبايد در عراق باقي بماند و رژيم در زمينه تسليح و آموزش نيروهاي عراقي خلأ نيروهاي آمريكايي را پر خواهد كرد. در مورد اشرف نيز قول داده است هر نوع كمكي كه دولت عراق براي بستن اشرف بخواهد ارائه خواهد كرد. سفير رژيم دو نفر از دستياران خود به نامهاي نوبخت و حاج علي نويدي را به طور كامل به اين كار اختصاص داد است.
سفير رژيم از وزير حقوق بشر، معاون وزير خارجه و احمد چلبي خواسته است طرحهايي در بياورند تا مانع فعاليتهاي مقاومت ايران نزد سازمان ملل، كميسارياي عالي پناهندگان و اتحاديه اروپا در حمايت از حقوق ساكنان اشرف يا خنثي كردن آنها بشوند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
6مهر 1390 (28سپتامبر2011)