Mittwoch, 5. Oktober 2011

افشاگری پشت افشاگری؛ مسوولان جمهوری اسلامی به جان هم افتادند

یک رسانه وابسته به احمدی‌نژاد، اسناد بورسیه احمد توکلی را منتشر کرده و مدرک دکترای وی را زیر سوال برده، و از سوی دیگر روزنامه کیهان نوشته است که محمد خاتمی به همراه برادرش سهام‌دار بانک سامان است و نتیجه گرفته که به نوعی در اختلاس سه میلیارد تومانی دخیل است.

سایت «دولت ما» که از حامیان محمود احمدی‌نژاد است، اسنادی را منتشر کرده که نشان می‌دهد که احمد توکلی، یکی از نمایندگان مجلس که منتقد دولت است، بدون اخذ مدرک فوق لیسانس، دکترا گرفته است.

این سایت توکلی را «وزیر کار کابینه میرحسین موسوی» معرفی کرده و گفته است که «انتقادهای کینه‌جویانه وی ازرییس جمهور، آن هم با ژست عدالت‌خواهی تمامی ندارد» و مدرک او «در نظام آموزشی کشور یک تراژدی» است.

این سایت نوشته است: «چگونه کسی با یک نامه به وزیر علوم وقت (دکتر معین) بورس فوق لیسانس می‌گیرد و با مدرک دکترا برمی‌گردد، مدرک دکترایش معادل ارزیابی می‌شود و سپس همه جا نان دکترا می‌خورد، چگونه کسی فرزندانش را به خارج کشور نمی‌برد و بعد درخواست ارز تحصیلی برای هشت نفر می‌کند و ...!»

گفته می‌شود این اسناد جزو ۱۴۰ هزار سندی است که حامیان احمدی‌نژاد نوید افشایش را پیشتر داده بودند.

این در حالی است که روزنامه کیهان نیز به زعم خود دست به افشاگری دیگری زده است.

این روزنامه حامی رهبر جمهوری اسلامی نوشته است:‌ «براساس یک خبر موثق که کیهان در جریان پی‌گیری ماجرای غارت ۳ هزارمیلیارد تومانی اخیر به آن دست یافت، آقای سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق و از سران فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ یکی از سهامداران بانک سامان است. و آقای سیدعلی خاتمی برادر رئیس جمهور سابق و رئیس دفتر وی در سال های پایانی ریاست جمهوری سیدمحمدخاتمی نیز، مدیر شرکت سرمایه گذاری این بانک است. بانک سامان همراه با بانک غیرقانونی و هنوز تاسیس نشده «آریا» در غارت 3هزار میلیارد تومانی از سیستم بانکی کشور دست داشته که مدیرعامل آن به همین اتهام از کار برکنار شده و در انتظار محاکمه به سر می‌برد.»

این روزنامه ادامه داده است: «اکنون باید به آقای خاتمی گفت؛ اگر دانستن را حق مردم می‌دانید - که نشان داده‌اید، نمی‌دانید - با صراحت اعلام کنید که چند درصد از سهام بانک سامان متعلق به شماست؟! و شرکت سرمایه‌گذاری بانک سامان که اخوی و مدیر دفتر سابق شما ریاست آن را برعهده دارد، در این ماجرا چه نقشی داشته است؟!