Sonntag, 2. Oktober 2011

برگی دیگر از فساد در رژیم آخوندی - رانتخواری، برادر یک نماینده را ظاهرا روانه زندان کرد

یک‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۰ / ۰۲ اکتبر ۲۰۱۱

به نوشته سایت حکومتی بولتن نیوز۷مهرماه، میزان رانتخواری و سوء استفاده از اعتبار یک نماینده مجلس آخوندی آنقدر زیاد و شرم آور شد که دستگاه قضایی شهرستان مربوطه اجبارا برادر این نماینده را ظاهرا به زندان و پرداخت جرایم نقدی محکوم کرد. بولتن نیوز در توضیح این رانتخواری می نویسد: "به گزارش خبرنگارمحلی ما چندی پیش سازمان جهاد کشاورزی این استان در غرب کشور، ۵۰۰ هکتار از اراضی یکی از شهرستان های این استان را برای کار کشاورزی در اختیار این فرد قرار می دهد اما وی بر خلاف قانون چند هکتار از این اراضی را تغییر کاربری داده و شن و ماسه از آن استخراج می کند.
قابل توجه است که رانتخواری و سوء استفاده از مقام و منصب از همان ابتدای به حکومت رسیدن آخوندها در این رژیم رایج شد و نمونه های معروف در این زمینه فرزندان آخوندهای رده بالای حکومتی هستند که در بین مردم به آقازاده ها معروف شده اند و دزدیها و سوء استفاده های آنها زبانزد خاص و عام است. از جمله فرزندان رفسنجانی و طبسی.
بولتن نیوز در پایان این خبر با گلایه می نویسد
به نظر می رسد استفاده اطرافیان برخی از نمایندگان مجلس ارتجاع از مقام و منصب نماینده خود به امری رایج در برخی شهرستان های کشور تبدیل شده است و برخی از این افراد با رانت های به وجود آمده از محل این مقام های پول های کلانی به جیب می زنند . تا کی باید منتظر ماند و شاهد انتشار این دست اخبار بود ؟