Donnerstag, 24. Oktober 2013

پيام سازمان خه بات كردستان ايران به مجاهدان و اعتصاب غذا كنندگان در ليبرتي

پيام سازمان خه بات كردستان ايران به مجاهدان و اعتصاب غذا كنندگان در ليبرتي: همهكسانيكهقلبشانبرايآزاديايرانميتپدهمگاموهميارو پشتيبانشماهستند
خواهران و برادران انقلابي در ليبرتي
مقاومت انقلابي با استقامت و پايداري كم نظير رشيدترين فرزندانش، توانسته است با سربلندي و افتخار تمامي مراحل سخت را پشت سر نهد و در نهايت دستآوردهاي چشمگيري را به ارمغان آورده وننگ وخاري را نصيب رژيم استبدادي آخوندي و سردمدارانش كرده است. رمزموفقيت وپايداري مقاومت ايران در تعهد و پايبندي بر اصول مبارزه و رسيدن مردم ايران به آزادي بوده است . در اين مبارزه بي امان، فرزندان رشيد و قهرماني جان و زندگيشان را فدا كرده اند كه هر كدام از آنها آگاهترين و غيور ترين و مسئوليت پذيرترين فرزندان ايران بودند.  همانگونه كه شاهد هستيم ايننسلقهرمانبارديگرودرعرصهايديگرازمبارزهدربرابررژيممستبد آخوندي،عزمجزمكردهوبرايبهاستيصالكشاندناينرژيمودرراستايآزادي7تنازمجاهدان اسيرنزديكبهدوماهاستكهدستبهاعتصابغذازدهاند.
خواهران و برادران مبارز مطمئن باشيد كه تمام آزاديخواهان و همهكسانيكهقلبشانبرايآزاديايرانميتپدهمگاموهميارو پشتيبانشماهستند سازمان خبات كردستان ايران حمايت همه جانبه و بي دريغ خود را به شما قهرمانان مجاهد در ليبرتي اعلام مي دارد و بر مقاومت و شجاعت و پايداري كم مانندتان درود مي فرستد. ما اميدواريم با تلاش و خستگي ناپذيري شما و تمامي اعضا و حاميان مقاومت ايران، شاهد موفقيت و پيروزي مقاومت و آزادي7 مجاهد قهرمان باشيم.
سازمان خبات كردستان ايران يقين دارد كه شما پيروز خواهيد شد و مردم ايران به آزادي و دموكراسي خواهند رسيد و ننگ و رسوايي نصيب رژيم آخوندي و سردمدارانش خواهد شد.