Sonntag, 22. Dezember 2013

مـأمـور دوره گـرد وزارت اطلاعـات - جهانبخش محمدي

براي دريافت سند پي دي اف اينجا را كليك كنيد
مـأمـور دوره گـرد وزارت اطلاعـات
«جهانبخش محمدي»
به دنبال تنفر و انزجار بين المللي از قتل عام 10شهريور امسال در اشرف كه به دست مالكي و به دستور ولي فقيه طلسم شكسته صورت گرفت رژيم آخوندي تعدادي از شكنجه گران و عوامل اطلاعاتي خود را براي ادامه توطئه و جنايت به اشرف گسيل داشته است.
در همين راستا مقاومت ايران در تاريخ25آذرماه جاري در افشاي طرح جديد مشترك خامنه اي- مالكي اعلام كرد كه: «بر اساس گزارشهاي موثق از داخل ايران، هفته گذشته يك گروه از مزدوران اطلاعات آخوندي و نيروي تروريستي قدس به عراق اعزام و روز شنبه 23آذر در يك گروه 18نفره توسط سفارت رژيم در بغداد، در هماهنگي با مالكي و مشاور امنيت ملي اش، به اشرف منتقل شدند تا به صحنه سازي و سرپوش گذاشتن بر گروگانگيري و اعدام جمعي و آدم ربايي در 10شهريور بپردازند. مسئوليت اين اكيپ با نماينده وزارت اطلاعات در سفارت ميباشد».
جهانبخش محمدي يكي از مأموران اعزامي گشتاپوي آخوندي به عراق  در اين مآموريت كثيف مي باشد.
گماشته هاي بدنام آخوندي با صحنه سازي بر اساس سناريوي وزارت جنايت، به تهيه عكس و فيلم از اماكن مختلف و بطور خاص محلهاي قتل عام مجاهدين در كشتار 10شهريور كه توسط نيروهاي تحت امر مالكي و به «فرموده» ولي فقيه ارتجاع صورت گرفت، پرداختند.
مأمور دوره گرد، جهانشاه محمدي در اكيپ 18نفره مزدوران اطلاعات و قدس، با اسكورت ويژه پليس ديالي كه از طرف سردژخيم جميل شمري به بغداد فرستاده شده بودند؛ به اشرف حمل و توسط افراد نخست وزيري و استخبارات ارتش عراق كه در اشرف مستقر هستند، تحويل گرفته شدند.
جالب اينكه رژيم، چند مأمور اطلاعات را تحت نام خبرنگار واحد مركزي خبر و صدا و سيماي رژيم و تلويزيون موسوم به الكوثر را همراه آنها نمود تا به اين نمايش مضحك پوشش خبري بدهند.
كارگرداني اين محصول  مشترك خامنه اي و پسرخوانده اش در عراق، بر عهده مركز جاسوسي و ترور رژيم در بغداد موسوم به سفارت بود.
نماينده وزارت سركوب و كشتار در سفارت، تعدادي از مزدوران مستقر در هتل مهاجر بغداد كه وابسته به سفارت رژيم مي باشد را نيز، با گله اعزامي خود همراه نمود تا اين نمايش، صحنة جست و خيز بوزينگان ولايت در  همان محل هاي اعدام هاي جمعي و تيرخلاص زدن به مجاهدين، باشد.
خبرگزاري رسمي رژيم(ايرنا) در گزارشي از همين مأموريت مي نويسد: «جهانبخش محمدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به عراق، گفت: یکی از بندهای انقلاب درونی مجاهدین بند(ر) یا تاکتیک رییس جمهور سازی در شورای فرماندهی این سازمان بود که رجوی بعد از شکست راهبرد نظامی در عراق برای بازگشت مرموزانه به خارج از کشور و تصاحب ایرانیان خارج نشین به آن روی آورد».
قابل توجه اينكه به رغم حمل و نقل گلة لباس شخصي هاي حامي ولايت به اشرف، دولت عراق وقيحانه و بزدلانه مدعي مي شود كه از ورود و حضور 18رأس پادوي اطلاعاتي و نيروي تروريستي قدس به همراه تعداد زيادي از مأموران اطلاعاتي تحت عنوان خبرنگار و فيلمبردار در اشرف و صحنه پردازيهاي آنها براي فيلمبرداري اطلاعي ندارد.
نمايش در خبرگزاري نيروي تروريستي قدس رژيم
پيش از اين مركز خبرگزاري نيروي تروريستي رژيم موسوم به تسنيم در اول مهرماه امسال، صحنة  نمايش نامبرده و تعداد ديگري از همپالكي هاي اطلاعاتي وي از جمله علي مرادي، طالب جليليان و صمد نظري بود. طبق سناريوي وزارت سركوب و جنايت، آنها موظف به دروغپردازي عليه مجاهدين براي توجيه جنايت مالكي-خامنه اي در اشرف بودند تا ضمن تعريف و دفاع از رژيم و مهره هاي جنايتكار آن، ضربه گير رژيم در قبال بازتاب بسيار گستردة اجتماعي كشتار و اعدام جمعي مجاهدين در 10شهريور امسال بخصوص در بين جوانان و نيروهاي آگاه و مبارزه شوند.
لازم به يادآوري است كه طالب جليليان از نفوذي هاي پيشاني سياه آخوندها به ارتش آزاديبخش بود كه بعد از لورفتن مأموريتش و اخراج از ارتش آزاديبخش، به نزد آخوندها برگشت و به انجام مأموريتهاي محوله مشغول است.
خبرگزاري نيروي تروريستي قدس(تسنيم) در باره اين نمايش مضحك نوشت: «در ادامه اين نشست، جهانبخش محمدي يکي ديگر از نجات‌يافتگان کادر نظامي گروه مجاهدين گفت: «من از افسران ارتش بودم که در سال 59 اسير شدم. در سال 68 تا 84 در کمپ مجاهدين در عراق بودم و بعد از آن‌جا فرار کردم و بعد به کمپ آمريکايي‌ها پيوستم و بعد از عفو مقام رهبري به ايران بازگشتم».

گماشتة اطلاعات آخوندي، جهانبخش محمدي كيست؟

جهانبخش محمدي متولد سال1336 دركرمانشاه از لمپن شكنجه گران جنگ رواني طي دو سال سيرك وحوش ولايت بود. وي همچنين از مأموران وزارت بدنام اطلاعات و از گردانندگان شعبه وزارت در جاسوسي و سركوب خانواده ها در استان كرمانشاه است كه علاوه بر مأموريت هاي برون مرزي، به آزار و اذيت خانواده هاي مجاهدين در داخل كشور مشغول است.
مأموريت ديگر اين گماشتة وزارت بدنام، اعزام به اشرف و لجن پراكني عليه مجاهدان اشرفي براي زمينه سازيهاي، اقدامات تروريستي است كه در هماهنگي با مركز فعاليتهاي تروريستي رژيم در بغداد (سفارت)  مأموريت هايش را انجام ميدهد.
نامبرده در تاريخهاي 890819، 891121، 900123، 900714 ، خرداد91 و … براي اجراي مأموريتهاي محوله به منظور زمينه سازيهاي كشتار مجاهدين، به سيرك وحوش ولايت در اطراف اشرف اعزام شده بود.

يكي ديگر از مأموريتهاي اين مزدور، شركت در نمايشهاي اطلاعاتي در تلويزيون آخوندهاست قبلا نيز، در سريالي تحت عنوان«پاياني برپايان» به ياوه گويي آخوندي پرداخته بود. ليست دست اندركاران تهيه كننده اين نمايش تلويزيوني كه در تابلوي زير در انتهاي هر برنامه پديدار مي شود، بيانگر ماهيت و اهداف شوي تلويزيوني ملايان است. تركيبي از وزارت اطلاعات، شعبات پوششي اطلاعات و ارگانهاي صدور تروريسم كار توليد شوهاي مسخره آخوندي را به عهده دارند.