Montag, 17. Januar 2011

یک کاراته کای ایرانی در فرانسه ناپدید شد!

دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۸۹ / ۱۷ ژانویه ۲۰۱۱

به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر، «پیام مرادی» کاراته‌کای اصفهانی که همراه تیم کاراته صدرای زیرآب صبح جمعه به پاریس رسیده بود، تا در تورنمنت بین المللی فرمول یک یا همان کاپ آزاد فرانسه شرکت کند، چند ساعت پس از ورود به پاریس ناپدید شد.

خبرگزاری حکومتی مهر ۲۷ دیماه ـ تیم کاراته صدرای زیرآب به نمایندگی از کشورمان راهی پاریس شد تا در تورنمنت بین المللی فرمول یک یا همان کاپ آزاد فرانسه شرکت کند. این تیم صبح جمعه پس از ورود به پاریس در هتل محل اقامت خود مستقر شد.

بعد از گذشت چند ساعت، مسئولان تیم صدرا از پیام مرادی کاراته‌کای اصفهانی تیم خود هیچ نشانی پیدا نکردند. خبرهای رسیده از پاریس حاکی از آن است که مهدی جعفرقلی‌زاده که دو سال قبل در زمان حضور در آلمان اردوی تیم ملی را ترک کرد و اکنون ساکن انگلستان است، مرادی را همراهی کرده است. این کاراته‌کا کلیه وسایل از جمله گذرنامه‌اش را نیز همراه خود برده است.

سیروس یزدانی نایب رئیس فدراسیون که همراه تیم صدرای زیرآب در پاریس حضور دارد در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: مسابقات سطح بالا و فشرده بود و من سرگرم قضاوت مسابقات بودم و از این موضوع اطلاعی ندارم!

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا مرادی تیم کاراته صدرای زیرآب را در مسابقات همراهی کرده است؟"، گفت: روز نخست ورود به پاریس همه باهم بودیم و به دیدن برج ایفل رفتیم اما امروز این کاراته کا را ندیدم و باید با دکتر عابدی سرپرست تیم در این مورد صحبت کنم.

تلاش خبرنگار مهر برای گفتگو با عابدی سرپرست تیم اعزامی به جایی نرسید اما چند نفر از همراهان تیم صدرا در پاریس غیبت این کاراته کا را تایید کردند. مرادی چند سال در اردوی تیم ملی حضور داشته و در رقابت‌های جهانی ژاپن عضو تیم ملی بوده است.