Samstag, 10. Dezember 2011

بازتاب درماندگی رژیم در برابر اجماع جهانی و گزارش دبیر کل ملل متحد و.....

شنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۰ / ۱۰ دسامبر ۲۰۱۱

بازتاب درماندگی در برابر اجماع جهانی، تظاهرات هموطنان، گزارش دبیرکل ملل متحد ، سخنرانی نماینده ویژه در شورای امنیت، موضعگیری نماینده عالی ۲۷ کشور اتحادیه اروپا و بیانیه امضاء شده از سوی یک میلیون و ۵۰ هزار مردم عراق علیه ضرب الاجل غیر قانونی

صبح جمعه، ۱۸آذر۹۰، نمایش مفتضح سفارت رژیم آخوندی در بیابانهای ضلع جنوبی اشرف، با بسیج باند رسوای مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق برگزار شد. این واکنش زبونانه حکومت مالکی و مزدوران مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق به دستور ولی فقیه ارتجاع بود.
بازتاب درماندگی در برابر اجماع جهانی ، در برابر تظاهرات هموطنانمان در سراسر جهان، در برابر گزارش دبیرکل ملل متحد و سخنرانی نماینده ویژه در شورای امنیت، در برابر موضعگیری نماینده عالی ۲۷ کشور اتحادیه اروپا و بیانیه امضاء شده از سوی یک میلیون و ۵۰ هزار مردم عراق، علیه ضرب الاجل غیر قانونی .
بخاطر انزجار اهالی از این قبیل نمایش های رسوا که سه سال است پیاپی تکرار می شود، سفارت رژیم در هماهنگی با حکومت مالکی، ناگزیر عمار حکیم و باند مزدوران شناخته شده مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق را رسماً وارد صحنه کرد. باند مزبور بخاطر نفرت عمومی مردم عراق از مزدوری آن برای رژیم ولایت فقیه تا کنون از ظهور علنی این قبیل نمایش ها علیه اشرف بشدت پرهیز داشت اما این بار به دستور ولی فقیه ارتجاع چاره دیگری نداشت. همه مردم عراق میدانند که مزدوران موسوم به مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق را خمینی به عنوان یکی از واحد های بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حین جنگ ایران و عراق تأسیس کرده و اساسنامه آن توسط خامنه ای نوشته شده است.
مزدوران مزبور که تحت نام ۹ بدرنیز، رسماً یکی از واحد های سپاه پاسداران ولایت فقیه در ایران محسوب می شدند، خود بارها به اینکه تحت امر ولی فقیه ارتجاع به جنایت های تروریستی علیه مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان و سالهای بعد از آن مبادرت کرده اند، اعتراف کرده بودند.
حکیم در ۲۹ شهریور ۱۳۷۹ اعلام کرده که از سال ۹۱ سیاست ما نسبت به منافقین عوض شد و از آن زمان به تهاجمات نظامی علیه مجاهدین دست زده ایم .
باند مزبور تا همان زمان مسئولیت ۱۳۴ فقره حملات تروریستی به مجاهدین و شهروندان عراقی و حتی همسایگان اشرف را بعهده گرفته بود.
آماده سازی واکنش مفتضح روز جمعه ۱۸ آذر ۱۳۹۰، یک روز قبل از آن در روز پنجشنبه ۱۷ آذر بطور شتابزده در جلسه هماهنگی در سفارت رژیم آخوندی در بغداد برگزار گردید. این تشبثات پیشاپیش در اطلاعیه شماره ۱۷۰ اشغال اشرف توسط دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران افشا و با ارگانهای ذیربط بین المللی در میان گذاشته شده بود.
در جلسه هماهنگی سفارت رژیم آخوندی در بغداد، قرار براین شد که بخاطر تنگی وقت، مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق و حکومت مالکی تمام توان خود را برای نشان دادن یک واکنش علیه اشرف در برابر اجماع بین المللی و بویژه جلسه شورای امنیت ملل متحد بکار بگیرند.
ابوعلی طویل و ابو احمد خالصی سرکردگان مجلس اعلی در استان دیالی و سایر مأموران نیروی قدس مانند آخوند جبار معموری و نافع عیسی مأمور شدند با توزیع پول (۲۵۰۰۰دینار برای هر فرد) مزدورانی را اجیر کنند و آنها را بار زده و به محل نمایش در بیابان ضلع جنوبی اشرف بیاورند.
کمیته سرکوب اشرف در نخست وزیری عراق نیز بهفرمان سفارت نیروهای عراقی مستقر در اشرف را موظف کرد که همه امکانات استقراری و حفاظتی خود را در خدمت مزدوران و اجیرشدگان قرار دهند.
ماشین آلات مهندسی لشکر ۵ عراق از چند روز قبل محل را برای تجمع این مزدوران در بیابان جنوبی اشرف آماده سازی میکردند.
سفارت رژیم و کمیته سرکوب، همزمان رسانه های وابسته به خود را موظف به شرکت در این تجمع کردند و بشقابهای فرستنده تلویزیونی الفرات و تلویزیون عرب زبان رژیم آخوندی از بعدازظهر پنجشنبه در ضلع جنوبی اشرف مستقر شده بودند.

تلویزیون حکومتی شبکه خبر ۱۸آذر :
صدها نفر از مردم عراق در اعتراض به حضور منافقین در اردوگاه اشرف در مقابل این اردوگاه تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کردند آقای حسینی بای خبرنگار صدا و سیما از مقابل اردوگاه اشرف بیشتر توضیح می‌دهد. آقای حسینی بای این اعتراض رو شما چطور دیدید و خواسته اصلی معترضان چی هست؟
حسینی بای: به نام خدا من هم خدمت شما و بینندگان عزیز شبکه بین‌المللی خبر عرض سلام دارم از مقابل مقر گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه اشرف در استان دیاله عراق برای شما گزارش می‌کنم، الان که ارتباط برقرار شد تظاهرات مردمی عراق بر علیه منافقین پایان یافت چون از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی تظاهرات آغاز شده بود می‌دونید که دولت عراق تا پایان سال میلادی تقریباً یه چیزی حدود ۲۰ روز دیگه مهلت داده به منافقین که از عراق خارج شوند و این ضرب‌الاجل بازتابهای مختلفی در محافل خبری دنیا داشته از اون سمت هم اروپایی‌ها و سازمان ملل در پی اون هست که این اخراج منافقین رو یه جوری جلوش رو بگیره یا تمدید کنه،. در پایگاه اشرف که الان من در اونجا هستم یه چیزی حدود ۳ هزار و خرده‌ای منافق وجود داره که هزار نفر اونها زن هستند و بقیه مرد هستند اما در راهپیمایی که امروز برگزار شد مردم عراق یکپارچه صدای مرگ بر رجوی سر دادند و خواستار اخراج منافقین شدند. انشاءالله در بخش‌های بعدی خبر با گزارش تصویری در خدمت شما هستم که اینجا هم وضعیت جوی کمی بهم ریخته است


با این همه، آنچه در روز جمعه به اجرا در آمد به یکی دیگر از مفتضحترین نمایشات دستگاه خامنه ای - مالکی تبدیل شد. ناکامی در جمعآوری نفرات و کشمکش بر سر تقسیم پول، کار را به مشاجره و درگیری بین گردانندگان و اجیرشدگان کشاند. این درحالی بود که به دستور نخست وزیری عراق، فرمانده لشگر پنجم، فرمانده عملیات دیالی، فرماند پلیس دیالی و فرماند پلیس خالص در محل حضور یافته و تلاش می کردند نظم و ترتیب برقرار کنند .
در اثنای نمایش، اظهارات خارج از سناریو و بی ربط آخوند جبار معموری، اعتراض گردانندگان را بر انگیخت. آخوند مزبور از فرط درماندگی و عصبانیت چند تن از مزدوران قوزی خوار را به پرتاب سنگ به جانب یکی از خودروهای مجاهدان اشرف و شکستن شیشه خودرو وادار کرد.
تهدید و تطمیع عوامل سپاه قدس برای بهصحنهآوردن شیوخ عشایر دیالی با ابراز خشم آنان در مناطق مختلف استان روبهرو شد و عشایردیالی دست رد بهسینه آنان زدند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه شماره ۱۷۱ که امروز پس از خاتمه نمایش مزدوران مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق صادر شده است، نمایش امروز را نمونه دیگری از تلاشهای رژیم آخوندی و حکومت عراق برای مقابله با اجماع جهانی علیه ضرب الاجل غیر قانونی ، توصیف کرد.