Dienstag, 18. Januar 2011

اعتراض علیه حمله به اشرف ـ تظاهرات در برابر سفارت عراق در استکهلم سوئد

سه‌شنبه، ۲۸ دی ۱۳۸۹ / ۱۸ ژانویه ۲۰۱۱

صدها تن از هوادران مجاهدین ومقاومت ایران در یک تظاهرات اعتراضی علیه حمله مزدوران خامنه ای و مالکی، در روز شنبه در برابر سفارت عراق در استکهلم شرکت کردند تا خشم و تنفر خود را از این حمله به قهرمانان شهر اشرف ابراز کنند.
در این تظاهرات که در هوای سرد و برفی در استکهلم برگذار گردید، ابتدا سرود آزادی و سپس ترانه سرود تیر زدی تبر زدی پخش گردید .

شرکت کنندگان درتظاهرات با خشم ونفرت نسبت به این عمل شنیع و مجروح شدن قهرمانان اشرفی و به خصوص جراحت ۸۳ تن از شیرزنان مجاهد خلق در شهر اشرف فریاد میزدند:

اشرف غوغا می کنه مزدور را رسوا می کنه
ولی فقیه بی حیا اشرف میگه بیا بیا
پیام به جان جانان ایستاده ایم تا پایان

مجاهد می رزمد میمیرد ذلت نمیپذیرد

مرگ برخامنه ای، لعنت برخمینی.
مرگ برخامنه ای ننگ برمالکی

پس از آن افتتاحیه تظاهرات قرائت گردید در این افتتاحیه امده است که :
درافتتاحیه تظاهرات امده است:
"ما دراینجا گردهم آمده ایم تافریاد اعتراض خودرا به گوش سازمان ملل متحد وآمریکا درعراق برسانیم وازآنها بخواهیم که به وظایف قانونی خود درفبال ساکنان اشرف عمل نمایند. براساس آخرین گزارشها، شمارمجروحان به ۱۸۵ تن افزایش یافته است.۸۳ تن ازمجروحان زنان مجاهد خلق هستند.مزدوران رژیم آخوندی ازچوب،سنگ وکوکتل مولوتوف برای تعرض خود سود بردند. نیروهای عراقی دریک اقدام جنایتکارانه، که ازمصادیق شناخته شده جنایت جنگی است، مجروحان را ازبیمارستان اخراج کرده وازمداوای آنها جلوگیری کردند."

سپس پیام تبریک رهبر مقاومت به قهرمانان و سلحشوران اشرف قرائت گردید:
در این پیام, رهبر مقاومت با درود به یکایک قهرمانان مجروح اشرف, که با بهای سنگین و خونین , هجمه امروز وحوش و مزدوران از سه طرف به اشرف را در هم شکستند پیروی خروش اشرف در کارزار بهار ۱۲ را که یک پیروزی برای تمامی خلق در زنجیز ایران است تهنیت و تبریک گفت و در باره رویارویی مزدوران ولی فقیه ارتجاع با دلاوران سرفراز اشرف خاطر نشان کرد بهترین توصیف را قران ارائه کرده است :
کانهم حمر مستنفره
فرت من قسوره

در قسمت دیگری از پیام رهبر مقاومت آمده است که :
از این پس قاطعانه میگوییم که جواب تعرض و سنگ و مُشتِ وحوش و مزدوران، سنگ و مشت و دفاع تمام عیار است.
دقیقاً با همان توصیف امام حسین، به خامنه اى، این «دعى بن دعی» هم که محصول ولایت نامشروع و سرقت حق حاکمیت مردم ایران است، می گوییم که عهد دیکتاتورى فرتوت در ایران، به سر رسیده و مرگ خود او و رژیمش فرا رسیده است. اعدام مجاهدین و حمله به اشرف دیگر مفید فایده نیست. پیام انگیزاننده رهبر مقاومت با استقبال شدید شرکت کنندگان درتظاهرات روبرو شد, که همه شعار میدادند

اشرف سلامت میکنیم جان را فدایت میکنیم .

پس از قرائت پیام رهبر مقاومت پیام های انجمن های هوادار مجاهدین و مقاومت ایران قرائت گردید.

از جمله انجمن دانشجویان دموکراتیک هوادار مقاومت ایران

اطلاعیه دانشجویان هوادارمجاهدین توسط یکی ازجوانان به زبان سوئدی قرائت گردید.آنها ضمن محکومیت شدید اعمال مزدوارن خامنه ای – مالکی علیه مجاهدان اشرف ازدولت آمریکا خواهان گردن گذاشتن به تعهدات خویش براساس کنوانسیون اصل چهارژنو درقبال اشرف شدند. تحریمهای ظالمانه وضد بشری علیه اشرفیان قهرمان فورا برچیده شود.

در انتهای این تظاهرات پرشکوه و شور انگیز, شرکت کنندگان ضمن حمایت از اشرف قهرمان این سمبل و راهنما و راهگشای مبارزات خلق قهرمان ایران به اجرای دسته جمعی سرود قسم پرداختند.