Dienstag, 1. Februar 2011

دانشجويان سيستان و بلوچستان : وعد ه ما 14 بهمن ساعت 3 بعد ازظهر درميدان اصلي شهر


. هموطن بپاخيز همه با هم در روز پنجشنبه 14 بهمن ساعت1500 درميادين اصلي









آژانس ايران خبـــــــــــــر: جمعي از دانشجويان سيستان وبلو چستان حمايت وهمبستگي خود بامردم سراسر ايران را , با شركت در تظاهرات عليه حكومت ديكتاتوري در روز پنجشنبه 14بهمن اعلام كردند . متن كامل اين بيانيه به شرح زير مي باشد :

قسم به عزت و قدر و مقام آزادي
كه روح بخش جهان است نام آزادي.....
اين روز ها براي روشن نگاه داشتن شعله مقدس واژه ي آزادي ، ملت ها بر خاسته اند تا آزادي از دست رفته ي خود را دوباره بازيابند و حصر آفتاب آزادي را در هم بشكنند.
از تونس گرفته تا مصر و افغانستان فرياد آزادي خواهي سر ميدهندوخواهان يك حكومت دموكراتيك هستند . و البته ايران كه پيشروي رسم و فرهنگ آزادي بوده است و كماكان شعله هاي اميدش بر افروخته تر از هر زمان در پيچ و تاب است . چخماق هاي اراده كنارفتيله خشم بي طاقتند، و خواهان تغيير و به دست گرفتن سرنوشت خود هستند.
به طور خاص بعد ازاعدام زندان سياسي زنان و مردان آزادي خواه حسين خضري ،علي صارمي ،جعفر كاظمي ،زهرا بهرامي و محمد علي حاج آقايي كه تمامي آنان پيام رسانان و سفيران آزادي بودند و بعد از طرح حذف يارانه ها كه سراسر كشور را قرين فقر و فشار و سركوب كرده است حمايت و همبستگي خود را ، در ساعت3 بعدازظهر روز پنجشنبه 14 بهمن درميدان اصلي شهر اعلام ميداريم ، تا فريادنوري باشيم در آسمان تيره ي اين بي عدالتي ما نسلي هستيم كه مي دانيم آزادي را رايگان بدست نخواهيم آورد و هزينه اش را با زلال ترين خون ها پرداخته ايم ، فارغ از هر كيش و مذهب فارغ از هر قوم وقشري از كرد وبلوچ و ترك و ... يكي هستيم چرا كه آرمانمان يكي است و آن احقاق آزادي در سراسر اين خاك پهناور است .
اندكي صبر سحر نزديك است
جمعي از دانشجويان دانشگاه آزاد سيستان و بلوچستان