Freitag, 4. Februar 2011

اعتصاب غذای زندانی سیاسی ارژنگ داوودی پس از انتقال به سلول انفرادی

زندانی سیاسی ارژنگ داوودی که روز گذشته و به دستور مسئولان زندان رجایی شهر از سالن 12 بند 4 این زندان به سلول های انفرادی بند 1 معروف به سگدونی منتقل گردیده است تحت شکنجه های شدید جسمی قرار دارد. به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، این زندانی سیاسی که پیش از این نیز بارها با انتقال به سلول های انفرادی بند 1، مورد شکنجه و تهدید قرار گرفته بود، روز گذشته نیز توسط ماموران این زندان که مستقیما از جانب علی حاج کاظم رئیس این زندان مامور انجام این کار شده بودند، ضمن ضرب و شتم و تهدید، به سلول انفرادی منتقل شد.

طی روزهای اخیر و پس از انتقال زندانیان سیاسی این زندان به بند ویژه و امنیتی تازه تاسیس زندانیان سیاسی، ایشان ضمن ضرب و شتم شدید از جانب مسئولان این زندان و بویژه نبی الله فرجی نژاد معاونت حفاظت این زندان که پیش از این نیز از شکنجه گران زندان اوین تهران بوده، تهدید به دچار شدن به سرنوشت علی صارمی که روز هفتم دی ماه و بطور مخفیانه اعدام شده بود گردیدند.

ارژنگ داوودی که به علت بارها اعتصاب غذا و تحمل ضرب و شتم و شکنجه های متعدد، در وضعیت جسمانی مناسبی به سر نمی برد، از روز گذشته و در اعتراض به انتقالش به سلول های انفرادی و تهدیدهای صورت گرفته مجددا اعتصاب غذای خود را از سر گرفت.

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی