Sonntag, 13. März 2011

زجرکش کردن زندانی سیاسی محسن دگمه چی

محسن دکمه‌چی
محسن دکمه‌چی

دژخیمان دیکتاتوری آخوندی با جلوگیری از رسیدگی درمانی و پزشکی به محسن دگمه‌چی زندانی سیاسی و پدر یکی از مجاهدان اشرف، که به بیماری سرطان لوزالمعده مبتلا است، به زجرکش کردن او روی آورده‌اند.

گزارشها حاکی است، محسن دگمه‌چی در آخرین ملاقاتی که در هفته جاری از طریق کابین شیشه‌ای با خانواده او صورت گرفته، به‌خاطر شدت بیماریها توان صحبت کردن نداشت و نصف وزن بدن خود را از دست داده است. وضعیت بیماری این زندانی سیاسی به‌خاطر جلوگیری از رسیدگی درمانی و پزشکی به دستور دژخیم جعفری دولت آبادی دادستان جنایتکار، روز به روز وخیم‌تر شده است.

پزشکان بهداری زندان گفته بودند، باید او در بیمارستان خارج از زندان تحت شیمی درمانی قرار بگیرد، اما دژخیم جعفری دولت آبادی از انتقال وی به بیمارستان جلوگیری کرد.

دیکتاتوری ضدبشری آخوندی همان رفتار جنایتکارانه علیه بیماران توسط کمیته سرکوب اشرف را علیه محسن دکمه‌چی به‌خاطر این‌که پدر یک مجاهد اشرفی است با وحشیگری ضدانسانی اعمال می‌کند. محسن دگمه‌چی از زندانیان دهه شصت است که سالها عمرش را در سیاهچالهای رژیم سپری کرد و سال گذشته نیز به اتهام کمک به خانواده‌های زندانیان سیاسی و حضور دخترش در شهر اشرف، دستگیر شد و تحت شکنجه‌های روحی و جسمی قرار گرفت.