Freitag, 22. April 2011

شب همبستگی با مجاهدان شهر اشرف

در پی یورش ارتش عراق به کمپ اشرف که در صبح روز جمعه 19فروردین ۰ ۱۳۹(8 آوریل ۲۰۱۱(، به خواست رژیم جنایتکار حاکم بر میهنمان صورت گرفت، و به شهادت بیش از سی تن و زخمی شدن حدود 300 نفر از ساکنان آن انجامید، انزجار

بشر دوستان، فعالان سیاسی، احزاب و سازمان های مخالف رژیم حاکم بر ایران و فعالان حقوق بشری و آزادی خواهان جهان را در پی داشت.

کشتار ساکنان اشرف که غیر مسلح بوده و طبق کنوانسیون ژنو، از حمایت سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری و نیز تعهد رسمی دولت آمریکا در حمایت از مال و جان آنها برخوردار بوده، نشانه بارز بی تفاوتی دولت ها و حاکمیت هایی است که علیرغم ادعای پای بندی به حقوق بشر و منشور جهانی سازمان ملل متحد، منافع خویش را بر حق و حقوق دموکراتیک نهادها و نیروهای آزادی خواه و مبارز ترجیح می دهند.

ما نیز در کنار همه ی انسان ها و نیروهای آزادیخواه که در حمایت از مجاهدان شریف اشرف برخاستند و همبستگی خود را با آنها نشان دادند، به پشتیبانی از حفوق دمکراتیک هموطنان مبارز و مجاهد اردوگاه اشرف برمی خیزیم و همبستگی خود را با آنان اعلام می داریم.

در شب همبستگی با مجاهدان اشرف، گرد هم می آییم تا با بزرگداشت شهدا و مجروحین و دیگر ساکنان اردوگاه، همدردی و همدلی خود را ابراز داشته و به آنها اعلام داریم که تنها نیستند.

در شب همبستگی با اشرف، برنامه های متنوعی به اجرا گذاشته خواهد شد. سخنرانی، شعر، موسیقی، فیلم و ...

ما از همه ی ایرانیان ساکن یوته بوری که دغدغه ی رهایی ایران را دارند ، دعوت به عمل می آوریم تا در این مراسم همبستگی شرکت نمایند.

زمان : جمعه 29 آپریل 2011 ، از ساعت 19 تا 22

مکان : سالن اجتماعات هاگا بیو

فعالین فرهنگی ، هنری، اجتماعی و سیاسی مستقل شهر گوتنبرگ - سوئد

حسین مهینی ، علی فیاض، مریم افشاری ، یونس کهوری، علیرضا بیانی ، مسعود مقدم ، علی آیینه، فریدون انوشه، فریبرز کرمی ، ناصر غقراتی فر ، نادر نظری ، جلال شرف زاده ،


- - گروه موسیقی سیمرغ