Dienstag, 19. April 2011

گزارش ششمین روز از تحصن ۲۴ساعته ایرانیان آزاده در استرالیا در محکومیت حمله به اشرف

ششمین روز از تحصن ۲۴ساعته ایرانیان آزاده در استرالیا در محکومیت حمله به اشرف
ششمین روز از تحصن ۲۴ساعته ایرانیان آزاده در استرالیا در محکومیت حمله به اشرف

روز یکشنبه ۱۷آوریل تحصن ۲۴ساعته هموطنان آزاده‌مان در مقابل سفارت آمریکا در کانبرا در هوای سرد پاییزی ششمین روز خود را پشت سر نهاد. معترضان یورش وحشیانه و قتل‌عام رزمندگان آزادی ایران در شهر اشرف را که توسط ارتش مالکی مزدور سرسپرده ولی‌فقیه رژیم آخوندی و به همراهی یک لشگر از سپاه قدس رژیم انجام شد را به‌شدت محکوم نمودند. در ششمین روز این تحصن مراسم باشکوهی با شرکت بیش از ۱۵۰نفر از ایرانیان و شهروندان استرالیایی در کلیسای مرکزی شهر در بزرگداشت شهیدان اشرف از سوی بیشاب برایان مدوی رئیس سازمان کراس چرچ (شورای کلیساهای کانبرا)، برگزار گردید. در این برنامه ابتدا پدر (بیشاب) برایان میدوی که از برجسته‌ترین مقامات مذهبی و حقوق‌بشری استرالیا است، به معرفی مقاومت ایران و رزمندگان شهر اشرف برای حاضران پرداخته و در مورد اتفاقات اشرف به سخنرانی پرداخت.


ایشان بعد از بیان خلاصه‌ای در مورد سابقه سازمان مجاهدین خلق ایران و مبارزه‌شان برای دموکراسی در 2نظام شاه و شیخ و نحوه آشناییش با هواداران مجاهدین در استرالیا از ۲۰سال قبل تاکنون، به حملات اخیر نیروهای مزدور نوری المالکی و سپاه قدس پرداخت.

پدر برایان مدوی در بخشی از سخنانش گفت: رژیم ایران یک رژیم تروریسم، ضدمردمی، سرکوبگر و افسارگسیخته می‌باشد که به همه مردم ایران ظلم روا داشته است. و اما امروز ما به‌خاطر جمعی از پناهندگان ایرانی در عراق گردهم آمدیم. این پناهندگان ایرانی که تعداد آنها هزاران نفر می‌باشد، از ظلم و ستم این رژیم جنایتکار به عراق پناهنده شدند و در آن‌جا دولت در تبعید را تشکیل دادند.
بیشاب برایان مدوی، رئیس سازمان کراس چرچ (شورای کلیساهای کانبرا) استرالیا

وی هم‌چنین ضمن اشاره به نام‌گذاری سازمان به‌عنوان یک سازمان ممنوعه به‌خاطر استمالت از رژیم ملایان توسط آمریکا افزود: اگر این افراد تروریست هستند، من نیز افتخار می‌کنم یکی از آنها باشم، چرا که این افراد برای همان ارزشهایی مبارزه می‌کنند که ما برای آن مبارزه می‌کنیم.
آقای برایان میدوی، به ابعاد جنایت رژیم ایران و عراق در حملات اخیر به اشرف اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته در یک حمله وحشیانه از سوی نیروهای عراقی و سپاه قدس بیش از ۳۴نفر به‌شهادت رسیدند و تعداد کثیری مورد اصابت گلوله و یا زخمی‌شدند. ما این حملات را محکوم می‌کنیم و حمایت کامل خود را از اشرفیان اعلام می‌کنیم.
در ادامه جلسه کلیسا یکی از هواداران نیز به‌طور مفصل اتفاقات و یورشهای مزدوران خامنه‌ای-مالکی را برای حضار افشا نمود.
در پایان این برنامه مراسم دعای جمعی برای ساکنان شهر اشرف، مجروحان و شهدای آن برگزار شد و حضار به‌طور دستجمعی برای اشرفیان و مردم ایران دعا نمودند.
در این برنامه به‌ویژه شهروندان استرالیایی با اشرفیان بسیار احساس همدردی و ابراز همبستگی نمودند.

تحصن هموطنانمان مورد توجه رادیو ایرانی شهر کانبرا قرار گرفته و یکی از برگزارکنندگان این تحصن با رادیو آوای پیوند که برای ایالت ا. سی‌. تی پخش می‌شود، به‌مدت ۱۵دقیقه مصاحبه‌ای در مورد اشرف انجام داد.
هم‌چنین در ششمین شب تحصن کانبرا در مقابل سفارت آمریکا، پدر برایان مدوی به متحصنان پیوسته و شب را در سرمای شدید همراه آنان در خیابان سپری کرد.

هواداران سازمان مجاهدین و ایرانیان آزاده و حامیان استرالیایی مقاومت ایران بر ادامه تحصن ۲۴ساعته خود تا رسیدن به همه خواسته‌هایشان هم‌چنان تاکید نمودند.
پدر برایان مدوی در تحصن کامبرا
پدر برایان مدوی در تحصن کامبرا