Sonntag, 29. Mai 2011

فراخوان به گردهمایی۱۸ژوئن در پاریس همزمان با سی امین سالگرد ۳۰خرداد

شنبه، ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ / ۲۸ می ۲۰۱۱

سرآغاز مقاومت براي سرنگوني استبداد مذهبي - پيروزي عدالت -  حفاظت از اشرف،

سرآغاز مقاومت برای سرنگونی استبداد مذهبی - پیروزی عدالت - حفاظت از اشرف،
هم‌میهنان،
مشتاقان آزادی ایران،
حامیان و یاران گرانقدر مقاومت،
درسی امین سالگرد سی خرداد، در قله پیروزی عدالت و مقاومت، و صدور حکم منع تعقیب و لغواتهام ترویستی در پرونده۱۷ژوئن؛ کمیته برگزاری گردهمآیی ۱۸ ژوئن در پاریس، همه شمارا به برپایی اجتماع عظیم دفاع از اشرف، فرا می خواند.
هشتمین گردهمایی بزرگ را درشرایطی برگزار می کنیم که برجسته ترین وکلا و حقوقدانان فرانسه در باره پیروزی کارزار هشت ساله شما با استناد به گفته قضات تحقیق فرانسه تاکید می کنند: «حکم منع تعقیب بر این اساس صادر شد ه است که اپوزیسیون ایران، که ما افتخار دفاع از آن را داریم، تجسم حق مشروع مقاومت در برابر دیکتاتوری و بربریت است». و خاطرنشان می کنند که حکم صادرشده «. صرفاً به لغو هرگونه اتهام تروریستی اکتفا نکرده، بلکه حق مقاومت در برابر ستم را هم یادآوری میکند که در ماده دوم بیانیه حقوق بشر و شهروندی مورخ ۱۷۸۹به عنوان یک حق طبیعی وخدشه ناپذیر ذکر شده است».

این است اثبات حقانیت و مشروعیت مقاومت رهاییبخش ملت ایران در برابر ستم و سرکوب دیکتاتوری آخوندی.
این است دستاورد تاریخی کارزار عدالت جویانه و آزادیخواهانه شما که به مثابه قاصدان ملت به پاخاسته ایران، هرگز آرام وقرار ندارید و شهر به شهر وکشور به کشور در اقصی نقاط جهان، «آزادی فریاد هرایرانی» را طنین افکن می سازید
این است بر باد رفتن یک دهه سرمایه گذاری، پرونده سازی، شیطان سازی، انتشار اطلاعات گمراه کننده و لجن پراکنی رژیم آخوندی و مزدوران و شاهدانش علیه مقاومت ایران و سمبل های آن.
واین است سرفرازی و پیروزی مقاومتی سترگ و پایدار که از ۳۰خرداد رو در روی ستم و سرکوب فاشیسم مذهبی با قیام نیم میلیون تن از مردم تهران آغاز شد و اینک در اشرف به مثابه کانون استراتژیکی نبرد و نقدینه بزرگ ملت در مبارزه آزادیبخش تبلوریافته است.
گردهمآیی دفاع از اشرف تجلی قدرت و شکوه جنبش آزادی مردم ایران در برابر رژیم پوسیده ولایت فقیه است که اکنون هسته اصلی قدرت آن دستخوش تلاشی و ازهم‌گسستگی است.
گردهمآیی دفاع از اشرف صدای قیامهای وقفه ناپذیر مردم ایران است که با شعارهای «مرگ بردیکتاتور»، «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر اصل ولایت فقیه» سرنگونی قطعی فاشیسم مذهبی را هدف قرار داده است.
گردهمایی دفاع از اشرف، طنین نارضایتی انفجاری و خشم متراکم مردمی است که از اختناق ضدبشری، از حلق‌آویز روزانه جوانان و نوجوانان ایران، از گرانی و رکود و بیکاری، از چپاول و فساد حکومتی و از غارت سرمایه های ملی به جان آمده‌اند.
گردهمایی دفاع از اشرف، رویارویی بزرگ ما با کین توزی دیکتاتوری آخوندی است که اشرف را برنمی تابد. چرا که در اشرف تبلور شرف و مقاومت ملتی را می بیند که ۳۰سال است به تسلیم در برابر ستم آخوندی «نه» می گوید و برای سرنگونی تمامیت استبداد دینی عزم جزم دارد.
اراده قاطع همین ملت است که درکارزار کبیر فروغ اشرف و در پیکارِ دستهای خالی و سرها و بدنهای بی‌دفاع با زرهیها و هامویها و گردانهای تا دندان مسلح، می جوشد و می خروشد و به میعادگاه همبستگی همه ایرانیان آزاده یی تبدیل می شود که با هرعقیده و مرام و با هرگروهبندی سیاسی دلهایشان برای رهایی ایران زمین می‌تپد.
هم میهنان،
مشتاقان آزادی ایران،
اکنون که اشرف با خون‌ها و جان‌های عزیزترین قهرمانانش، پرچم آزادی و برابری و دمکراسی را هرچه مستحکم‌تر به اهتزاز درآورده و الهام‌بخش ایستادگان و قیام‌کنندگان شده است، برما اشرف‌نشان‌هاست که گردهمایی سی امین سالگرد سی خرداد را به قیام پرشکوه ایرانیان دور از وطن در دفاع از «نقدینه بزرگ ملت در مبارزه آزادیبخش» تبدیل کنیم؛
تا شهیدان حی وحاضر و ناظر اشرف ببینندکه واپسین پیام سرخ‌فام‌شان برای ایستادگی چه آتشی در دلهای هم‌میهنان‌شان بر افروخته است؛
تا تا هموطنان تحت ستم در سراسر ایران ببینند که همبستگی فرزندان و خواهران و برادران‌شان چون کوه دماوند سر به فلک کشیده‌،
تا جهان ببیند که اشرف تجلی مقاومت یک ملت به پاخاسته است و در پایداری‌اش بی‌شمار قلب‌هاست که می‌تپد، بی‌شمار اراده‌هاست که می‌جوشد و بی‌شمار سرهای پرشور است که در سودای آزادی است.
گردهمآیی ۱۸ ژوئن، برآمد بزرگ جنبش ایرانیان است در حمایت از فراخوان مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت برای یاری گوهر شرف و آزادی مردم ایران که اشرف شعله‌ور است؛
برای برعهده گرفتن حفاظت اشرف از سوی ملل متحد،
برای صدور قطعنامه الزام آور شورای امنیت درباره حفاظت اشرف،
برای احقاق حقوق و اجرای التزامات بین المللی و قانونی و تعهدات مکتوب آمریکا درقبال تک تک مجاهدان اشرف،
برای درهم‌شکستن محاصره ضدانسانی و برچیدن بساط شکنجه روانی،
برای پایان دادن به برچسب آخوند ساخته در وزارت خارجه آمریکا،
و برای به رسمیت شناخته شدن حق مردم ایران برای مقاومت و تغییر رژیم منفور ضد انسانی و به دست آوردن آزادی.
عموم هموطنان را به برپایی هرچه گسترده‌تر گردهم‌آیی دفاع از شهر اشرف فرا می‌خوانیم.
زمان : ۱۸ژوئن ۲۰۱۱-۲۸خرداد۱۳۹۰
مکان : پاریس، ویل‌پنت