Mittwoch, 4. Mai 2011

حمایت از اشرف - خط سرخ انقلاب نوین مردم ایران با حکومت اخوندی است

چهارشنبه، ۱۴ اردی‌بهشت ۱۳۹۰ / ۰۴ می ۲۰۱۱

به دعوت جمعی از انجمن ها وتشکل ها و سا زمانهای سیاسی شب همبستگی با مجاهدان شهر اشرف در یوتوبوری بر گزار شد. در این برنامه اطلاعیه های مبنی بر محکومیت حمله جنایتکارانه نیروهای مالکی به اشرفیان بی سلاح قرائت شد و همچنین در این اطلاعیه ها بر لزوم حمایت همه جانبه تاکید گردید.

حسین مهینی دبیر فستیوال بین الملی فیلم سازان در تعبد در بخشی از سخنان خود گفت.

حضور شما در این جمع بیانگر احساسات متنا قض است. احساسات مثبت و منفی ! نفرت از به اصطلاح مدافعان حقوق بشر ٍ از آمریکا که با اشرفیان قرارداد حفاظت بستند و به امضاء خود پشت پا زدند و حتی تا کنون با گذشت روزها واکنشی نشان نداده اند. و نفرت از جمهوری اسلامی که مجموعه زشتیها است. و بیان انزجار از مجموعه وسائل ارتباط جمعی که سکوت کردند و حتی بخشی به طور مثال ب ب سی جای قا تل و مقتول را عوض کردند. و انزجار از کسانیکه به جای اینکه انسان محورشان باشد به دنبال تصفیه حسابهای سازمانی و شخصی خود هستند.

وی اضافه کرد حضور شما بیانگر حمایت از جریان مردمی و مبارزه آنان است. وی ضمن درود به تمامی شهدای راه آزادی اضافه کرد که مجموعه خانواده سینما جدا از خانواده مبارزان نیست به همین سبب جا دارد که به رضا هفت برادران که دخترش صبا از جانباختگان اخیر اشرف است و فیلم بردار است درود بفرستیم و یاد گیتی نظیری را که جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد گرامی بداریم.
آبتین آئینه شاعر قبل از قرائت اطلاعیه کانون نویسندگان در تبعید گفت
تراژدی اشرف مرز بین دلاوری و وادادگی است . در جهان استبدادی دهشتناکتر و وحشی تر از رژیم خمینی نشان نداریم . و اگر کسی و یا کسانی نسبت به این تراژدی واکنش نشان ندهند لا جرم که در زمره وادادگان جای دارند.