Montag, 23. Mai 2011

تظاهرات اعتراضی هواداران مقاومت در تورنتو در حمایت از اشرف

دوشنبه، ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ / ۲۳ می ۲۰۱۱

در اعتراض به حضور آدمکشان سفارت رژیم جهل و جنایت آخوندی در تورنتو که تحت پوشش دادن پاسپورت به ایرانیان به هتل کنتینانتال یورک آمده بودند، هواداران مجاهدین و مقاومت ایران و ایرانیان آزاده تظاهراتی در مقابل این هتل برگزار کردند. مزدوران آخوندی که این بار برای اینکه بتوانند در آرامش کامل (!) برنامه های مزدوری و جاسوسی خود را پیش ببرند تبلیغی در مورد این برنامه و حضور کارمندات سفارت در تورنتو نکرده بودند.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن عکسهای شهدای قیام ایران و محمد و عبد الله فتحی که دو روز پیش در ایران اعدام شدند با شعارهای کوبنده خود خواستار برچیده شدن بساط جاسوسی و بستن سفارت رژیم آخوندی در کانادا و اخراج دیپلمات تروریستهای آن که مورد نفرات تمامی جامعه ایرانی کانادا هستند شدند.


تظاهر کنندگان منجمله شعار می دادند مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی، این لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، مزدوران آخوندی اخراج باید گردند.
تلویزیون سیتی تی وی تورنتو ضمن تهیه گزارشی ار این تظاهرات اعتراضی با دو تن از تظاهرکنندگان مصاحبه هایی انجام داد که خواسته های تظاهرکنندگان منجمله بسته شدن سفارت رژیم آخوندی را منعکس می کردند.