Montag, 1. August 2011

وحشت و جنون مالکی از حکم دادگاه اسپانیا و مکافات جنایت علیه بشریت

مالکی نگران و مضطرب از دادگاه اسپانیا
مالکی نگران و مضطرب از دادگاه اسپانیا

مالکی:
«این حکم علیه آقای مالکی نیست علیه برخی از فرماندهان نظامی است»!
«ما این را دخالت درامور داخلی‌مان و تجاوز بر حاکمیت عراق می‌دانیم»
«سازمان مجاهدین خلق سازمانی است که خود آنها حکم به تروریست بودن آن داده‌اند»!
«ما علیه دادگاهها و کشورهایی که آنها را پناه می‌دهند شکایت می‌کنیم زیرا که خودشان حکم به تروریست بودن آنها داده‌اند»!
«چگونه آنها به تروریستها پناه می‌دهند بعد هم برای آنها ادعانامه و شکایتهای قضایی درست می‌کنند؟»!

روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی مالکی، به مجرد طرح یک سؤال از سوی یک خبرنگار درباره دادگاه اسپانیا و آن‌چه در قرارگاه اشرف روی داده است، مالکی از کوره در رفت و با قطع سؤال خبرنگار گفت این حکم علیه آقای مالکی نیست بلکه علیه برخی از فرماندهان نظامی است و ما این را دخالت درامور داخلی‌مان و تجاوز بر حاکمیت عراق می‌دانیم و این موضوع برای ما چیز مهمی نیست.

مالکی سپس درحالی‌که برای طفره رفتن از موضوع و سرپوش گذاشتن بر آن‌چه او را به‌شدت ترسانده است، خبرنگار دیگری را به طرح سؤال خود دعوت می‌کرد، نتوانست خود را کنترل کند و رو به خبرنگار اول با عصبانیت گفت: این مجاهدین هستند که مردم عراق را کشته‌اند و ۱۲۱ حکم دستگیری علیه آنها وجود دارد و بر عکس ما علیه دادگاهها و کشورهایی را که آنها را پناه می‌دهند شکایت خواهیم کرد که چگونه آنها به تروریستها پناه می‌دهند و چرا شکایتهای قضایی آنها را می‌پذیرند؟
به این ترتیب، ماهیت ددمنشانه، و وحشت و جنون و عصبانیت از حکم دادگاه اسپانیا و مکافات جنایت علیه بشریت، یک جا فوران کرد.

به این ترتیب معلوم شد که دیکتاتور عراق جدید در چاکری ولی‌فقیه ارتجاع، برای مجاهدان اشرف، حق پناهندگی در کشورهای ثالث، و حتی حق شکایت هم قائل نیست و علاوه بر این، می‌خواهد از دادگاه اسپانیا به دادگاه انقلاب اسلامی شکایت کند!

خبرنگار تلویزیون السومریه: یک دادگاه در اسپانیا با استفاده از آن‌چه در قرارگاه اشرف روی داده پرونده‌یی علیه آقای مالکی به جریان انداخته است

مالکی: علیه آقای مالکی نیست بلکه علیه برخی از فرماندهان نظامی است و این دستگاه قضاییهٴ اسپانیا است که به آن جواب خواهیم داد و ما این را دخالت درامور داخلی‌مان و تجاوز بر حاکمیت عراق می‌دانیم و این موضوع برای ما چیز مهمی نیست. ...

شما می‌دانید که سازمان مجاهدین خلق سازمانی است که خودشان حکم به تروریست بودن آن داده‌اند و این سازمان است که مردم عراق را کشته است و ۱۲۱حکم دستگیری علیه آنها وجود دارد. برعکس ممکن است ما علیه دادگاهها و کشورهایی که آنها را پناه می‌دهند شکایت کنیم زیرا که خودشان حکم به تروریست بودن آنها داده‌اند، چگونه آنها به تروریستها پناه می‌دهند بعد هم برای آنها ادعانامه و شکایتهای قضایی درست می‌کنند.