Freitag, 5. August 2011

 صدمین روز کارزار برای اشرف

جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ / ۰۵ اوت ۲۰۱۱

صدمین روز تحصن مقابل مقر اروپائی سازمان ملل متحد در ژنو با حضور خانواده های اشرفیان و هواداران مقاومت و دیگر انسان های شریف وآزاده برگزار گردید.


در صدمین روز تحصن برای اشرف، متحصنین با برگزاری میز کتاب و نمایشگاه در جنب تحصن و همچنین با راهپیمائی و دادن شعارهای پرشور و کوبنده, مجامع بین المللی زیربط و وجدان های بیدار و آگاه را به انجام وظایف و تعهدات قانونی شان فرا خواندند.در تحصن امروز متحصنین به مناسبت صدمین روز تحصن با اجرای تئاتر خیابانی به یاد شهدای اشرف در میدان ناسیون حال و هوای خاص و پرشوری به این محل بخشیده که با استقبال حاضرین در میدان ناسیون روبرو شد.
این تئاترکه توسط کارگردان تئاتر؛ هنرمند متعهد آقای خسرو شهریاری طراحی و با همکاری خانم گیسو شاکری و بازی جوانان حاضر در تحصن به اجرا درآمد؛ نمادی از مقاومت و پایداری حماسی وصف ناشدنی اشرفیان را جلوه گر شد. در صدمین روز تحصن,متحصنین کلیسایی در مرکز شهر ژنو در مراسم دعا توسط کشیش کلیسا شرکت کردند و برای شادی روان پاک شهدای اشرف و همچنین جهت بهبودی مجروحین ومصدومین و برای حفاظت و سلامتی اشرفیان قهرمان دعا کردند.
خانم گیسو شاکری هنرمند متعهد و از حامیان مقاومت با حظور در صدمین روز تحصن در جمع متحصنین طی سخنانی گفتند: پس از درود و سلام بر اشرفیان و متحصنین وهمه حامیان مقاومت درسراسر جهان؛ با اشاره به جهانی شدن مسئله اشرف و در نوردیدن همه مرزهای جغرافیائی, توطئه های رژیم آخوندی و لابی های رسوای آن را محکوم کردند و گفتند:
چطور میشود کسی اسم خودش را انسان بگذارد و در برابر این جنایات فجیع و غیر انسانی که در اشرف رخ داده ساکت بنشیند, چه رسد به آنکه علیه این مقاومین و مبارزین که اسمشان در تاریخ ماندگار شده, موضع گیری کند وسخنی بگوید. ایشان با اشاره به رشد و بالندگی و سر سبزی درخت تناور مقاومت, بر ایستادگی وپایداری تا رسیدن به پیروزی نهائی تاکید کردند.
در صدمین روز، متحصنین با شعارها و پلاکاردهای خود بار دیگر تاکید کردند تا رسیدن به همه خواسته ها ی قانونی و به حق خود نه صد روز که هر چند روز دیگر هم که نیاز باشد در صحنه حمایت از اشرفیان پر شورو خستگی ناپذیر باقی بمانند.

برای دیدن عکسها اینجا را کلیک کنید