Donnerstag, 4. August 2011

سایت سپاه: تیم احمدی نژاد به "سازمان یهود مخفی" گرایش دارد


دبی-العربیه.نت

سایت "بصیرت" وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تیم محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با عنوان "فرقه مشائیه" نام برد و نوشت که این گروه به "سازمان یهود مخفی" گرایش داشته و اندیشه های "فراماسونی" دارد.

به گزارش دیگر بان، "بصیرت" چارشنبه 4-8-2011 در یادداشتی نوشت که اسناد و مدارکی از دیدار مخفیانه "فرقه مشائیه" با عوامل سرویس‌های جاسوسی غرب و لایه‌های فراماسونری در اختیار دارد که آن‌ها را منتشر خواهد کرد.

این سایت ادامه داده است: "شعارهای تبلیغاتی فرقه مشائیه نه تنها یادآور نقطه آغازین فلسفه اومانیستی و مشرب لیبرال سرمایه داری در غرب، بلکه تداعی گر یک گفتمان ناقص الخلقه ماسونی است.
"
پیشتر مهدی خزعلی از فعالین سیاسی معترض ایرانی گفته بود که "اسفندیار رحیم‌مشایی و برخی دیگر از فعالان سیاسی سر‌شناس آنوسی یا یهودی مخفی مشهد هستند."

"آنوسی" به یهودیانی که مجبور به ترک غیر اختیاری آئین یهودیت شده‌اند ولی همهٔ تلاش خود را می‌کنند تا در شرایط اجبار به آیین خود پایبند باشند٬ گفته می‌شود.

اصولگرایان نزدیک به علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران به نزدیکان احمدی نژاد که اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر او در راس آن ها قرار دارد، "جریان انحرافی" می گویند.

این اختلاف ها با اختلاف آیت الله علی خامنه ای و احمدی نژاد بر سر حضور حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات اوج گرفت. مخالفت آیت الله خامنه ای با برکناری مصلحی باعث واکنش احمدی نژاد و قهر 11 روزه او شد.