Mittwoch, 17. August 2011

تظاهرات ایرانیان آزاده وشریف در حمایت از اشرف در اسلو

چهارشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۷ اوت ۲۰۱۱

همزمان با سفر وزیر به اصطلاح وزیر حقوق بشر عراق به نروژ و در هنگام دیدار از وزارت خارجه این کشور، در یک تجمع اعتراضی ، ایرانیان آزاده به همراه هواداران مقاومت و اشرف، آکسیون فعال و گسترده ایی در مقابل وزارت خارجه نروژ برگزار کردند.

تظاهر کنند گان عکسهای زیادی از شهدا و مجروحین اشرفی در دست داشتند و با پلاکادرهایی که به همراه داشتند، خواهان اقدام و فشار دولت نروژ برای رسیدگی به جنایت جنگی در اشرف و محاصره ضد بشری آن شدند.


شرکت کنند گان در این آکسیون به طور مستمر و خروشان و برافروخته شعار میدادند:
قتل عام و محاصره در اشرف را متوقف کنید.
نروژ باید اقدام مشخصی در رابطه با حقوق اشرفیان انجام دهد.
نیروهای قاتل مالکی را از اشرف اخراج کنید.
اشرف آزادی ایران آزادی
اشرف امید مایی خار چشم ملایی.


لازم به یادآوری است که در زمان خروج وزیر مربوطه از ساختمان وزارت خارجه ، تظاهر کنندگان با فریادهایی هر چه رساتر شعار میدادند:
مرگ بر خامنه ایی مرگ بر مالکی
و وزیر مربوطه با سرافکندگی سریعا سوار بر خودرویش شد و صحنه را ترک نمود.
در ادامه برنامه، آقای خزایی نماینده شورای ملی مقاومت در کشورهای نوردیک، به سخنرانی پرداخت و درقسمتی از صحبت هایشان که به زبانهای نروژی و فارسی ایراد نمودند، گفتند:آیا جامعه جهانی میلیاردها میلیارد هزینه نموده که دیکتاتوری به مراتب بدتر از دیکتاتورهای دیگر در این کشور بر سر کار بیاید ان هم از نوع مذهبی اش؟


آقای وزیر حقوق بشر، تصورش از چنین وزارتی فقط داشتن اداره ایی به این نام میباشد و نه چیز بیشتری.


ایشان چه اقدامی در مقابل چنین جنایت بی سابقه ایی که بر علیه بشریت در شهر اشرف اتفاق افتاده، انجام داده اند؟
آقای خزایی در قسمت دیگری از سخنانشان از مقامات و مسئولین نروژی خواستار شدند که موضوع اشرف را به یک موضوع اصلی در مذاکراتشان
با هر مقام عراقی در نظر داشته باشند زیرا که امروزه با تلاشهای گسترده مقاومت و هوادارانش در سراسر دنیا، موضوع اشرف به یک موضوع جهانی تبدیل شده و دیگر کسی نمیتواند آن را نادیده بگیرد.