Freitag, 1. März 2013

اطلاعيه - خيزش دليرانه كشاورزان اصفهان و درگيري با نيروهاي سركوبگر رژيم، به آتش كشيدن خودروهاي مزدوران

دراين درگيريها 5 تن از جمله يك زن كشته ، صدهاتن مجروح و بيش از 160تن دستگير شدند
يك ساختمان دولتي و سه دستگاه اتوبوس نيروهاي ضدشورش توسط كشاورزان به آتش كشيده شد
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران روز گذشته طي اطلاعيه‌اي، گزارشي از خيزش دليرانه كشاورزان اصفهان و درگيري با نيروهاي سركوبگر منتشر كرد. در اين اطلاعيه آمده است:


نيروهاي ضدشورش رژيم  عصر روز چهارشنبه 9اسفند براي پراكنده كردن كشاورزان معترض خوراسگان اصفهان، آنها را با گاز اشك آور مورد يورش قرار دادند و به سوي آنها تيراندازي كردند. اين حمله وحشيانه به درگيري با كشاورزان منجر شد و تا ساعت 21شب ادامه يافت. زنان نيز شجاعانه همراه با مردان به مقابله با عوامل نيروهاي ضدشورش پرداختند. تاكنون دست كم 5تن از جمله يك زن بر اثر تيراندازي مزدوران كشته شدند و صدها تن از آنان نيز مجروح گرديدند. چهار تن از مجروحان بر اثر اصابت گلوله به چشمهايشان نابينا شده اند. بيش از 160تن از كشاورزان نيز در اين حمله به دست عوامل اطلاعاتي و مزدوران لباس شخصي رژيم بازداشت شدند و به نقطه نامعلومي منتقل شدند.در جريان اين درگيريها يك ساختمان دولتي و سه دستگاه اتوبوس مزدوران توسط معترضان به آتش كشيده شد.
كشاورزان خشمگين به دنبال دستگيري يكي از كشاورزان در مقابل كلانتري خوراسگان دست به اعتراض زدند. مزدوران رژيم از ترس حمله كشاورزان فرد دستگيرشده را آزاد كردند. عوامل اطلاعاتي رژيم پس از شناسايي معترضان شبانه شمار زيادي از معترضان را بازداشت كردند.
اين درگيريها به دنبال تجمع اعتراضي كشاورزان اصفهان از روز جمعه 4اسفند صورت گرفته است. كشاورزان مناطق مختلف از جمله خوراسگان، ورزنه، زيار ، گوند و گاوخونی و .... همراه با خانواده‌های خود در مناطق وسیعی اردوگاه زده و تراکتور و ماشین‌آلات خود را نیز به محلهای تجمع آورده اند. كشاورزان محروم اين مناطق در اعتراض به سياستهاي ضدمردمي رژيم آخوندي كه منجر به خشك شدن آب  زاينده رود شده است،  دست به تجمع اعتراضي زده اند. به گفته كشاورزان رژيم آخوندي زاينده رود را به يك جاده خاكي تبديل كرده و موجب انهدام كشاورزي اين منطقه شده است.
مقاومت ايران با درود به كشاورزان دلير اصفهان و شهيدان به خون خفته، با آرزوي شفاي عاجل براي مجروحان، عموم مردم و جوانان دلير اصفهان را به ياري كشاورزان قهرمان و به پاخاسته   فرا مي خواند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
10اسفند 1391 (28فوريه2013)