Freitag, 5. August 2011

مقاومت ایران در مورد اقدام سپاه پاسداران ایران برای یک حمام خون جدید در اشرف هشدار می‌دهد

جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ / ۰۵ اوت ۲۰۱۱

آذربایجان، باکو خبرگزاری ترند۱۲ مرداد، مقاومت ایران نگرانی‌اش را از اقدام نیروهای سپاه پاسداران ایران و نیروی ”قدس“ وابسته به آن که نقش و نفوذ زیادی در عراق دارند، برای زمینه‌سازی حمام خون جدیدی در اشرف، ابراز کرد، مقاومت ایران تأکید کرد که خبرگزاری فارس از زبان نیروهای سپاه پاسداران ایران در پی انتشار یک ”داستان سراپا دروغ و مضحک“درراستای رسیدن به این هدف نقش مهمی را به عهده گرفت. بیانیه شورای ملی مقاومت ایران که به‌طور خاص در این‌باره صادر شده به گزارش خبرگزاری فارس اشاره کرده که در آن آمده است: ”با نزدیک شدن تصمیم دولت عراق برای اخراج مجاهدین به هر قیمت ممکن، رهبری مجاهدین دستور فراهم‌سازی تدارکات قتل‌عام اعضای این فرقه را صادر کرد ”و افزود: ”قرار است با هدف مقابله با ورود احتمالی ارتش عراق به پادگان اشرف، افراد ناراضی فرقه مجاهدین - بدون آن‌که اطلاعی از ماجرا داشته باشند - در خط اول قربانی شدن قرار گیرند و در هنگام درگیری با نیروهای عراقی، ابتدا این افراد از بین بروند و به‌عنوان ”شهید“ معرفی شوند“.
این خبرگزاری می‌افزاید: ”قرار است ضمن تحریک دسته‌یی دیگر از افراد این فرقه به فرار، توسط تک تیراندازهای فرقه از پشت سر هدف گلوله قرار گرفته و کشته شوند. قرار است با ورود ارتش و پلیس عراق به پادگان اشرف، ده‌ها نفر از افراد این فرقه خود را در مقابل دوربینهای تلویزیونی به آتش کشیده و خودکشی کنند“ و ”قرار است در روزهای بعد تعداد دیگری از افراد این فرقه سر به نیست شوند تا این‌گونه جلوه داده شود که نیروهای عراقی افراد زیادی را به‌شدت مجروح کرده‌‌اند و به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند“. این خبرگزاری با اشاره به حمله‌های ارتش عراق که به تحریک مقامات ایرانی علیه قرارگاه اشرف صورت گرفت می‌‌گوید: ”تاکنون ارتش عراق طی دو مرحله، وارد این پادگان شده است اما منافقین (مجاهدین خلق) با به قتل رساندن برخی نیروهای خود اقدام به مظلوم نمایی کردند“.
هم‌زمان با انتشار این سخنان، خبرگزاری فارس به‌نقل از دانایی‌فر سفیر ایران در عراق نوشت: ”دولت عراق مصمم به اخراج این گروهک از خاک عراق است“.
شورای ملی مقاومت در بیانیه‌اش تأکید کرد: ”رژیم ملاهای حاکم در ایران در وحشت از قیامهای منطقه به‌ویژه در سوریه و بر هم خوردن تعادل قبلی و نگران از گسترش خیزشهای مردمی در ایران، نابودی اپوزیسیون سازمان‌یافته خود را ضروری‌ترین گام برای نجات رژیم رو به سقوط خود می‌داند. لذا درصدد نابودی ساکنان اشرف با کمک دولت دست‌نشانده‌اش در عراق است“.
مقاومت ایران، بار دیگر به آمریکا، اتحادیه اروپا، شورای امنیت، کمیساریای عالی پناهندگی و کمیساریای عالی حقوق‌بشر ملل‌متحد نسبت به یک کشتار جدید در اشرف هشدار می‌دهد و خواهان تضمین حفاظت اشرف توسط آنها است. نماینده روهرا باکر رئیس کمیته تحقیقات و نظارت بر عملکرد دولت درکنگره آمریکا، در روز ۵مردادماه، تأکید کرد ”از این پس مسئولیت هر خونی که از ساکنان بی‌دفاع و خلع‌سلاح شده اشرف ریخته شود، برعهده ایالات متحده است“.