Sonntag, 20. November 2011

دویست و هشت روز حمایت از گنجینه ملی میهنی( اشرف شهر شرف و پایداری)

یک‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۰ / ۲۰ نوامبر ۲۰۱۱

چهارشنبه ۱۶ نوامبر متحصنین ژنو دویست و هشتمین روز خود مقابل سازمان ملل متحد برگزار کردند.

متحصنین با شعارهای خود, حفاظت سریع از اشرف و کمک به مجروحین و برداشتن محاصره ناجوانمردانه دولت مالکی را از سازمان ملل درخواست دارند.
در ساعت ده صبح ایرانیان و هواداران اشرف به مقابل کمیساریای پناهندگان سازمان ملل شتافتند و در آنجا نیز با شعارهای خود درخواست کردند که این ارگان کارش را هر چه سریعتر در اشرف شروع کند. و هر چه سریعتر به خواستهای اشرفیان رسیدگی کند .
در ساعت دو بعد از ظهر متحصنین ژنو در مقابل دفتر خانم پیلای کمیسر عالی حقوق بشر تجمع اعتراضی خود را ادامه دادند و خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت اشرف و اشرفیان قهرمان گردیدند .آنها همچنین شعار میدادند:
خانم پیلای سکوت نه نه و حفاظت بله بله


در ساعت چهار بعد از ظهر دوباره متحصنین در میدان ناسیون مقابل سازمان ملل به اعتراض خود تا ساعت ۸ شب ادامه دادند. در این اکسیون اعتراضی که دویست و هشتمین روز خود را به پایان برد متحصنین عهد کردند که همچون اشرفیان قهرمان تا رسیدن به اهداف خود که حفاظت و برداشتن محاصره اشرفیان عزیزمان است دست از مبارزه بر ندارند و در ژنو باقی بمانند .
گروهی از متحصنین در سطح شهر با کار افشاگری و کسب امضا و حمایت برای اشرف به کارزار خود ابعاد گسترده تری دادند و آنها را با جنایت مالکی و مزدوری وی برای خامنه ای جنایتکار آشنا کردند.