Dienstag, 29. November 2011

 دویست و چهاردهمین روز کارزار تحصن ژنو-طرح جابجایی اجباری در عراق سفارش شده رژیم آخوندی است

سه‌شنبه، ۰۸ آذر ۱۳۹۰ / ۲۹ نوامبر ۲۰۱۱

طرح جابجایی اجباری در عراق از آنجایی که سفارش رژیم جنایتکار حاکم برایران برای قتل عام اشرفیان است ناگزیر به شکست است ,چرا که تمامی ایرانیان شرافتمند و آزاده در سراسر جهان همچون اشرفیان در مقابل این طرح پلید و ضد بشری ایستادگی میکنند تا سرانجام دیکتاتور از کرده خویش پشیمان گردد.


۲۲ دسامبر دویست چهاردهمین روز تحصن و پایداری ایرانیان و خانواده های اشرفیان در مقابل سازمان ملل برای دفاع از شرف انسانیت , برای دفاع از حقوق بشر , برای دفاع از قوانین بین المللی بر علیه جنایتکارانی است که فکر میکنند وقتی بر اریکه قدرت هستند میتوانند هر قانونی را به عنوان حاکمیت دولت زیرپا بگذارند , ما متحصنین و ایرانیان به مالکی مزدور خامنه ای و همینطور خامنه ای جنایتکار میگوییم , خیلی در اشتباهید اگر فکر میکنید که میتوانید سد راه یک مقاومت برای آزادی شوید این مبارزه سرانجام به پیروزی خلق و مقاومتش و شکستی بسیار دردناک برای جانیان خواهد بود.
مدافعان خستگی ناپذیر اشرف در هوای سرد بامدادی و به هنگام طلوع خورشید تحصن خود را با خواندن سرود آعاز کردند . متحصنین با راهپیمایی و اجرای آکسیون و تظاهرات در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل و ارگانهای تابعه خواستار متوقف کردن اعمال جنایتکارانه دولت مالکی شدند .


در این روز همچنین آقای پائولو کازاکا یار قدیمی مقاومت واشرف از کشور پرتغال در جمع متحصنین حضور یافت و با استقبال گرم متحصنین مواجه شد ، آقای کازاکا ضمن تحسین و تشویق متحصنین و ستایش ۷ماه پایداری آنان در سخنان کوتاهی گفت: در هر صورت طرح عراقیها برای جابجایی اجباری در عراق به روشنی سفارش رژیم ایران میباشد. آنها به سفیر آمریکا وعده داده بودند که از هیچ گونه خشونتی بر علیه ساکنان اشرف استفاده نخواهند کرد آنچه که آنها در۶ماه قبل کردند برای همگان روشن و عیان است. باید گفت و تکرار کرد به سازمان ملل و کمیساریای عالی پناهندگان و بویژه کمیسر عالی حقوق بشر خانم پیلای, اینکه آنها در حال انجام و تدارک یک حمله مجدد هستند . ولی امکان ندارد که ما اجازه بدهیم، شبیه آنچه که اتفاق افتاد صورت بگیرد و نخواهیم گذاشت که کشتار جدیدی در کمپ اشرف انجام شود . باید به ایشان گفت که دوران بشار اسد به سر آمده است، آنچه که در سوریه اتفاق می افتد در عراق روی خواهد داد ...... و نوبت رژیم ایران هم خواهد رسید این چیزی است که درحال وقوع است .
آقای کازاکا در پایان سخنانش گفت که دوستان عزیز شما را بسیار دوست دارم و از شما برای استقبال و ۷ ماه استقامت و پایداریتان تشکر میکنم.
در این روز همچنین گروهی از متحصنین در سطح شهر و در دانشگاه ژنو با پخش تراکت به کسب حمایت و همبستگی برای اشرفیان پرداختند و با استقبال گسترده از طرف دانشجویان دانشگاه ژنو مواجه شدند .
نکته جالب اینکه تمام دانشجویان و استادان دانشگاه در جریان تحصن ژنو و موضوع اشرف قرار داشتند ,امروز همینطور هیاتی از شهروندان فرانسوی که در تحصن شرکت داشتند به دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر مراجعه و درخواستهای متحصنین را متذکر شدند و به صراحت اعلام کردند که تا زمانی که این کمیساریا دست به اقدام نزند از فعالیتهای خود دست نخواهند کشید .