Donnerstag, 8. Dezember 2011

دویست و نوزدهمین روز تحصن ژنو-اشرف نشانها در سراسر جهان از حقوق اشرفیها کوتاه نمی آیند

پنج‌شنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۰ / ۰۸ دسامبر ۲۰۱۱

هیچ مانعی را در این مسیر برسمیت نمی شناسند. دیکتاتورها نمیتوانند به اسم حق حاکمیت حقوق انسانها را زیر پا بگذارند .

ایرانیان شرافتمند که ماهها و روزهای زیادی را در خیابان بسر برده اند میگویند هیچکس نمیتواند مانعی برای مقاومت ما باشد میتوانید ما را بکشید ، زندان کنید اما حق مقاومت را نمیتوانید از ما بگیرید. ما درمقابل زور سر خم نمیکنیم ولی حافظ تمامی قوانین بین المللی هستیم حال به مالکی میگوییم که تو اولین نقض کننده قوانین بین المللی هستی و میبایستی تمامی نقض قوانین بشردوستانه را که در قبال اشرفیان انجام داده ای پاسخ بدهی . ۴۷ اشرفی بیگناه و بی سلاح را به رگبار بستی، اجازه دارو و پزشک را به روی آنها بستی ، ۳۰۰ بلندگو را مستمرا برای اذیت و آزار آنان بکار گرفتی اینها را فراموش نمی کنیم. پس تا آن زمان که یک به یک اینها را در قبال اشرفیان رعایت کنی ما به مقاومت خودمان برای حقوق آنها دراینجا و در هرجای دیگری که لازم باشد ادامه میدهیم.
ما هر روز و هر ساعت فریاد میزنیم:
سازمان ملل حفاظت حفاظت برای اشرف
خانم پیلای حفاظت سریع برای اشرف
تیم مانیتورینگ و کلاه آبی برای حفاظت از اشرف
اشرفیان سمبل مقاومت و مبارزه ما هستند و دمی از ایستادن و مقاومت کردن برای آنها کوتاه نمی آییم ، اگر ذره ای دموکراسی و حقوق بشر در این جهان وجود داشته باشد پس بدون شک ما پیروزیم که البته هست، البته انسانهای شریفی در این جهان وجود دارند که به این قوانین و اصول پایبند هستند و تا مقاومت میکنیم و این انسانها هستند جایتکاران را امان نخواهد بود.
ما تا رسیدن به همه خواسته هایمان اینجا میایستیم و یاران بسیاری از هر ملیت و زبانی در کنار ما هستند .
روز ۲۱۹ تحصن ما هم روز مقاومت برای آزادی است ، در این روز آقای محمدرضا روحانی نیزدر باره ۱۶ آذر برای متحصنین صحبت کردند از مقاومت قشر جوان و دانشجو .او در قسمتی از صحبتهایش گفت :

به نام آزادی ،به نام ملت ایران
خانمها، آقایان، یاران پایدار مقاومت ملی و اشرف قهرمان. اجازه میخواهم از ۱۶ آذر شروع کنم. ۱۶ آذر روز دانشجو نزدیک است. پنچاه و هشت سال پیش دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در اعتراض به سفر نیکسون معاون رئیس جمهوری آمریکا به تهران در دانشکده فنی تظاهرات کردند. سربازان شاه حمله کردند . سه دانشجو ، شریعت رضوی ، قندچی ، بزرگ نیا را به ضرب گلوله کشتند. اولین مراسم بزرگداشت آنان در سال ۱۳۳۹ برگزار شد. در آن مراسم خانم پروانه اسکندری و جمال اسکویی سخنرانی کردند. خانم پروانه اسکندری بعدا با آقای داریوش فروهر ازدواج کرد که جلادان خامنه ای آنها را با چاقو تکه پاره کردند.
از آن زمان تا امروز ۱۶ آذر مظهر مقاومت دانشجویی شد. پنجاه و یک سال پیش در چنین روزهایی آقای دکتر فخیمی که در میان شما هستند و من در آن تظاهرات و مراسم شرکت داشتیم. بنیانگذاران مجاهدین و فدایی ها هم در آن مراسم بودند.
به همین دلیل دانشگاه همیشه مورد حمله قرار داشت و قرار دارد. ۵۳ درصد شهدای مقاومت را دانشجویان تشکیل داده اند و بعد معلمین و دانشگاهیان. می خواهم از همه شما دعوت کنم وصیت نامه خمینی را بخوانید . بیش از همه از دانشگاه و دانشجو وحشت دارد.
امسال هم مثل همیشه ، نیروهای مقاومت و همه دانشجویانی که شعار مرگ بر ولایت مطلقه فقیه میدهند ، روز دانشجو را بزرگ خواهند داشت . ما حدود ۴ میلیون دختر و پسر جوان دانشجو داریم که نیروهای واقعی مقاومت ملی هستند و مانند اشرفی ها دشمن این رژیم اند. از آنها درخواست داریم که در این روزهای حساس میهن مان ، همراه و همدل با اشرفی ها، با فریاد مرگ بر دیکتاتور- زنده باد آزادی ، یاد و راه شهدای ملت را زنده دارند.
در ادامه برنامه متحصنین با راهپیمایی و شعار درخواستهای خود را مکررا از ارگانهای بین المللی خواستار خواستار شدند . تحصن از پاسی از شب ادامه داشت.