Sonntag, 1. Januar 2012

به رهبری گفته شد مردم دیگر او را نمی‌خواهند

نسیم آنلاین: معاون سیاسی سپاه: توطئه دشمنان برای مقابله با ایران در آستانه انتخابات، فشار از بیرون و فروپاشی از درون است

به گزارش «نسیم»، سردار علی اشرف نوری معاون سیاسی سپاه در نشست « حماسه نهم دی، بیداری اسلامی» که جمعه شب در آستان امامزاده سید علی قم برگزار شد، با اشاره به اینکه میرحسین موسوی افراد هتاک روز عاشورا را افرادی خداجو نامیده بود، گفت: از روی چهره و سوابق افراد نمی‌توان در خصوص وضعیت حال و باطن افراد قضاوت کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان روز هفتم دی می‌خواستند تصمیم بگیرند که آیا از مردم برای راهپیمایی دعوت کنند یا خیر گفت: یکی از علمای قم پیام داد که مگر مملکت را شما می‌گردانید که نگران آمدن و نیامدن مردم هستید

معاون سیاسی سپاه با اشاره به حضور گسترده و بی سابقه مردم بدون کمترین تبلیغات درآن فضای غبارآلود تاکید کرد: قبل از نهم دی عده‌ای نزد رهبر انقلاب اسلامی رفتند و به ایشان گفتند که مردم دیگر شما را نمی‌خواهند و می‌خواستند که جام زهر را به ایشان بدهند، اما حماسه مردم این افراد را را به سوراخ‌هایشان بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه برخی در فتنه 88 نتوانستند تشخیص دهند که سخن رهبری حق است یا موسوی، کروبی و هاشمی، تاکید کرد: کسانی در آن دوران شعار «توپ، تانک، بسیجی، دیگر اثر ندارد» را سر می‌دادند، اینها باید بدانند که اگر بسیج نبود اکنون کشوری در کار نبود.

وی توطئه دشمنان برای مقابله با ایران را فشار از بیرون و فروپاشی از درون عنوان کرد و گفت: آنها انتخابات مجلس را بهترین فرصت برای ورود بهه عرصه حاکمیت کشور می‌دانند.

نوری ضرورت بهره گیری از بصیرت و هوشیاری در انتخاب منتخبین ملت را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این ایام شاهد فتنه لیستی و تعدد کاندیداها خواهیم بود که باید مردم از بزرگان ولایی در انتخاب صحیح استمداد کنند.