Montag, 16. Januar 2012

دویست و شصت و پنجمین کارزار تحصن ژنو-آزادی از آن مردم و پیشتازان آنهاست

دوشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۰ / ۱۶ ژانویه ۲۰۱۲
اشرف نشانها در سراسر جهان از ژنو تا آمریکا تا پای جان همراه دلاوران اشرفی تا رسیدن به خواسته هایشان ایستاده اند و لحظه ای را از دست نمیدهند. آخوندها محکوم به سرنگونی هستند و آزادی ازآن مردم و پیشتازان آنهاست.
دویست و شصت و پنجمین روز کارزار تحصن هواداران مجاهدین  و حامیان اشرف در میدان ملتهای ژنو در مقابل مقر سازمان ملل، همچنان ادامه یافت.
حامیان اشرف در طی روز با تظاهرات و راهپیمایی در مقابل مقر سازمان ملل و در مقابل کمیساریای عالی پناهندگان با شعارها و فریادهای خود خواستار اقدام دبیرکل سازمان ملل و نماینده ویژه دبیرکل در عراق با توطئه و فریبکاریهای مالکی وبه شکست کشاندن راه حل مسالمت آمیز شدند .
خانم مرجان هنرمند برجسته مقاومت به همراه  آقای ژورک کارگردان و فیلمساز قدیمی میهنمان در پایان حضور چند روزه , در تحصن برای جمع متحصنین سخنانی ایراد  کرد ند .
خانم مرجان :با سلام به اشرف و دلاوران ظلم ستیز مستقر در این  دژ آزادیستان و سلام به شما اشرف نشانان مقاوم که امروز دویست و شصت و پنجمین روز تحصن کارزار حفاظت از اشرف را در مقابل سازمان ملل متحد ژنو میگذرانید.
 این کارزار افتخارآفرینی که حیرت جهانی یان را برانگیخته ساعتی پس از اولین هجوم مزدوران عراقی رژیم آخوندی به اشرفیان بی سلاح در سال  ۲۰۰۹ شروع شد و پیوسته از مقابل کاخ سفید واشنگتن و مقر سازمان ملل متحد در نیویورک تا پاریس و ژنو و سیدنی استرالیا و تورنتو کانادا و لندن تا کنون ادامه داشته و الزاما تا تحقق کامل این حفاظت به موجب قراردادی که با یکایک مجاهدین مستقر در شهر اشرف که در تعهد آمریکا است، ادامه خواهد داشت . متأسفم که بایستی یادآور شوم دولت آقای اوباما که فرماندهی بزرگترین ارتش دنیا را در مقام ریاست‌جمهور ایالات متحد آمریکا عهده دار هستند بدون توجه به تعهد ژنرالهای این ارتش نسبت به محافظت مجاهدین اشرفی در قبال دریافت سلاحهایشان بدون احساس مسئولیت در قبال چنین تعهدی در سکوت نظاره گر دو حمله وحشیانه به این دلاوران بودند به خصوص اینکه  حملات درست در زمانهایی صورت گرفته که وزیر دفاع ایشان در چند کیلومتری قرارگاه اشرف سرگرم مذاکره با مالکی مزدور عراقی رژیم آخوندی تهران بوده است. بنابراین به ناچار بایستی بگویم که آقای اوباما خون مارتین لوترکینگ همکیش و هم نسل شما در راه رهایی و آزادی انسانها و رعایت حقوق بشر و رفع تبعیض به زمین ریخته شد تا شما بتوانید در حمایت قانون به چنین مقامی دست پیدا کنید و بر مسندی بنشینید که بزرگانی چون آبراهام لینکن و کندی برای اعتلای آرمان انسانیشان جان باختند .
آقای اوباما  ما هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت مجدانه از شما میخواهیم که به مسولیتهای انسانی و قانونی خود عمل کرده و از مالکی که به یمن ارتش تحت فرماندهی جناب عالی به نخست وزیری عراق نایل شده بخواهید که از بردگی و بندگی آخوندهای حاکم بر ایران دست کشیده و چون دوستی مستقل در پس منافع ملت ستمدیده عراق به شرارتهای وحشیانه خود پایان دهد . هر چند که اشرف نشانهای پراکنده در سراسر جهان تا پای جان همراه دلاوران اشرفی تا سرنگونی ارتجاع آخوندی حاکم بر ایران خواهند بود . درود بر قهرمانان شهر اشرف و اشرف نشانان در سراسر جهان . ایران اشرف آزادی