Freitag, 27. Januar 2012

باند خامنه ای، باند احمدی نژاد را عامل افزایش ارز و سقوط ریال معرفی کرد

تشدید بحران در باندهای رژیم و مقصر معرفی کردن باند احمدی نژاد به عنوان عامل افزایش ارز و سقوط ارزش ریال،
توسط باند رقیب: کیهان ولی فقیه-آیا افزایش غیرطبیعی و پرشتاب بهای سکه و دلار که افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات را از چند هفته قبل و مخصوصا طی چند روز گذشته در پی داشته است، همان ماموریت نیست
سقوط ارزش ریال و افزایش افسارگسیخته ارزهای خارجی، بحران در باند غالب نظام را تشدید کرده است . ارگان ولی فقیه ارتجاع سرمقاله امروز خود را به این موضوع اختصاص داد و باند احمدی نژاد را عامل افزایش عمدی نرخ دلار و سقوط ریال معرفی کرد... پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه ای ، در سرمقاله امروز کیهان نوشت: «آیا افزایش غیرطبیعی و پرشتاب بهای سکه و دلار که افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات را از چند هفته قبل و مخصوصا طی چند روز گذشته در پی داشته است، همان ماموریت نیست؟ اگر هست - که هست- این ماموریت را چه کسانی و یا کدام جریانات برعهده گرفته و عملیاتی کرده اند؟! پاسخ این سوال چندان دشوار نیست. چه کسانی از یکسو به افزایش مصنوعی قیمت سکه و دلار دامن می زدند و از سوی دیگر به گونه ای حساب شده، این افزایش قیمت را به حساب ایستادگی مردم و نظام در مقابل زورگویی ها و باج خواهی های آمریکا و متحدانش معرفی می کردند و مثلا اینکه اگر سپاه از بستن تنگه هرمز سخن به میان نیاورده بود یا اگر دانشجویان انقلابی خشم مقدس خود را علیه آمریکا و انگلیس مهار کرده بودند و یا... قیمت سکه و دلار افزایش نمی یافت؟!
پاسدار محسن رضایی ناتوانی دولت احمدی نژاد در مهار بحران ارز را خودزنی توصیف کرد و گفت: «تحریم‌های اقتصادی آمریکا یک واقعیت است؛ اما آنچه بیشتر ملت ما را آزار می‌دهد خودْ،تحریمی‌‌ها و خودزنی‌های داخلی است که باعث شده تحریم ها تشدید شود...وقتی در مدیریت اقتصادی یا در مسایل سیاسی وحدت کامل در کشور به وجود نمی‌آید یک حرکت کوچک و ضعیف از سوی غرب می‌تواند اثرات بزرگی ایجاد کند...»
آرین منش نماینده مجلس رژیم گفت: سیاست‌های غلط بانک مرکزی عامل اصلی نوسان شدید قیمت سکه و ارز است.
وی افزود: نواقص مدیریت کلان اقتصادی از سوی مسئولان دولت، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی در جای خود، اما نقص اصلی را باید در مجلسی جستجو کرد که فشل است و نخواسته یا نتوانسته مسئولانه با این مسائل برخورد کند. آن قدر فضا تعجب‌برانگیز است که شائبه تعمدی بودن برخی سیاست‌های اقتصادی در جهت دامن زدن به فضای سوداگری را تداعی می‌کند.
آخوند مصباحی مقدم رئیس کمیسیون طرح تحول اقتصادی رژیم، گفت: منفعت ناشی از افزایش قیمت ارز، سود اندکی در برابر خسارتی است که از این ناحیه به دولت وارد می‌شود، حیثیت دولت بر باد رفته است. از این پس باید تمام مطالبات مردم و مسئولان از دولت و شخص رئیس جمهور باشد که به میدان بیایند و نگذارند اتفاق بدی که می افتد استمرار پیدا کند.