Dienstag, 3. Januar 2012

 ابراز وحشت پاسدار جعفری از خیزش مجدد مردم در نمایش انتخابات مجلس

سه‌شنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۰ / ۰۳ ژانویه ۲۰۱۲

هشدار سرکرده کل سپاه پاسداران نسبت به خیزشهای مجدد مردمی علیه دیکتاتوری آخوندی: «تلاشهای دشمن قطعا احیای آشوب ها و اعتراضات اجتماعی با دستاویز قرار دادن انتخابات مجلس است»

پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران با ابراز وحشت از خیزش مجدد مردم در نمایش انتخابات مجلس، گفت یکی از تلاشهای دشمن، قطعا احیای آشوب ها و اعتراضات اجتماعی با دستاویز قرار دادن انتخابات مجلس است.
به گزارش رسانه حکومتی مهر۱۲دی، پاسدار جعفری گفت: اخبار و اطلاعاتی که ما داریم نشان می دهد از مدت ها قبل آنها برای این کار نقشه کشیده و طرح هایی نیز آماده کرده اند. آنها می خواهند با ایجاد نا آرامی ها و با تنفس مصنوعی، جریان فتنه را زنده کنند و از سوی دیگر با نشان دادن و برجسته سازی تقابل معترضین با نظام، چهره نظام را در جهان اسلام...مخدوش...سازند
سرکرده سپاه پاسداران با یادآوری کابوس سرنگونی رژیم در قیام سراسری مردم ایران در سال ۸۸، گفت: «باید اعتراف کرد که بسیاری از دستگاه ها در برخورد با این حادثه غافلگیر شدند و آمادگی لازم برای برخورد با این حجم عظیم از هجوم نرم افزاری را نداشتند. ما در سال ۸۸ با شیوه های نوینی از تهدیدات روبرو بودیم که برای بسیاری از افراد در سطح جامعه ناشناخته بود. شیوه های بسیج توده ای و ارتباط گیری از طریق شبکه های اجتماعی یا مبادله سریع اطلاعات به کمک فناوری الکترونیکی، مواردی بود که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور در گذشته با آنها مواجه نبودند...
سرکرده سپاه پاسداران، با ابراز نگرانی از تأثیر تحریمها علیه رژیم، گفت: «فکر می کنید تشدید تحریم های اقتصادی که همزمان با اوج گیری فتنه ۸۸ وارد فازهای جدید خود شد به چه منظور انجام شد؟ آن ها با تحریم اقتصادی می خواهند دولت و نظام را در تامین زندگی مردم ناکارآمد و ناموفق نشان دهند و با فراهم شدن زمینه های نارضایتی، مردم را دعوت به تقابل با نظام کنند.